Mystic River STORE SPOILERS
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-10-04 20:31

Fik endelig set filmen. Synes den var god, og som jeg skriver i en anden
tråd, gjorde den dybt indtryk på mig.

Men hvad er moralen i filmen??? er der en morale

Hvordan tolker i slutningen. Sean laver revolver finger mod Jimmy, betyder
det at han kommer efter ham, for mordet på Dave?

Mvh. Brian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-10-04 22:45

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Fik endelig set filmen. Synes den var god, og som jeg skriver i en
> anden tråd, gjorde den dybt indtryk på mig.
>
> Men hvad er moralen i filmen??? er der en morale

Selvtægt er en dårlig løsning. Sælg ikke skindet før bjørnen er skudt. Vær
*helt* sikker på, at du har fundet den rette person, før du leger dommer.

> Hvordan tolker i slutningen. Sean laver revolver finger mod Jimmy,
> betyder det at han kommer efter ham, for mordet på Dave?

Jep. He is going down.

Mark

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 04-10-04 06:56

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:itY7d.3001$A01.2462@news.get2net.dk...

Flere har nævnt Requiem for a dream...og den satte også sine spor i mig
første gang jeg så den. Men så så jeg den med min kæreste som er
sygeplejerske, og så ødelagde hun det hele, ved at kommentere filmen, som
f.eks. sådan skærer man overhovedet ikke en arm af i virkeligheden, den måde
blodet sprøjter rundt er slet ikke realistisk. Den måde behandler man altså
ikke psykisk syge længere, forhåbentligt ikke en gang USA osv. På den måde
blev hele illussionen ødelagt og så virkede filmen bare som en film der
ville skræmme uden rigtig at have noget at have det i.

Så pas på hvem I ser film med

PS: Synes dog stadig det er en god og skummel film

Fra : Lenton

Dato : 04-10-04 14:38

Brian, Rikke & Kristian wrote:
[...]
> Hvordan tolker i slutningen. Sean laver revolver finger mod Jimmy, betyder
> det at han kommer efter ham, for mordet på Dave?
>
> Mvh. Brian

Ja det er jo spørgsmålet og lige præcis det som "ødelægger" filmen for
mig. Det virker helt malplaceret og vattet med den finger. Ingen kan
blive enige om hvad dne betyder og Clinten selv vil ikke sige det - ja
han ved dte vist slet ikke.

Fra : Morbid Angel

Dato : 04-10-04 16:11

On Mon, 04 Oct 2004 15:38:12 +0200, Lenton <no@mail.net> wrote:

> [...]
>mig. Det virker helt malplaceret og vattet med den finger. Ingen kan
>blive enige om hvad dne betyder og Clinten selv vil ikke sige det - ja

Det betyder vel at Kevin bacon, vil fortælle Sean penn at han ved det
er han som har gjort det og at han holder øje med ham?

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : BettinaP

Dato : 05-10-04 16:05

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message

> Det betyder vel at Kevin bacon, vil fortælle Sean penn at han ved det
> er han som har gjort det og at han holder øje med ham?

ja sådan tolkede jeg det også