Tal for dig selv
Fra : keldo

Dato : 01-10-04 22:30

? angående Andens Tal For Dig Selv dvd.

hvordan finder jeg "det hemmelige show" på Tal for dig selv DVDen?

RK

Fra : Thomas

Dato : 01-10-04 22:57

"keldo" <keldorff@XXXoncable.dk> skrev i en meddelelse

> ? angående Andens Tal For Dig Selv dvd.
>
> hvordan finder jeg "det hemmelige show" på Tal for dig selv DVDen?

Dem der gerne vil finde det selv, skal ignorere dette svar... Er det måske
på plads med en spoiler advarsel??

På disc 1:
I quiz'en "Det onde spørgsmål" skal du sætte alle de udsagn i den rigtige
rækkefølge. En alternativ (og nemmere) måde er dog at vælge svaret
"I Haraldsgade" 3 gange i træk.

På disc 2:
Går du også ind i "Det onde spørgsmål". Og på spørgsmålet skal du hverken
vælge svaret @, P eller W... Istedet skal du flytte markøren hen på P, og

trykke op på din fjernbetjening, så spørgsmålstegnet bliver markeret. Tryk
enter,
og værsgo. Du er igang med anden del af showet...

Mvh. Thomas

Fra : keldo

Dato : 02-10-04 08:00

1000