Motorsavsmasakran spørgsmål
Fra : Jesper

Dato : 01-10-04 14:22

Jeg købte etteren her den anden dag, men kan se at det alligevel vist
ikke er den jeg så som lille dreng.

Jeg spørger derfor en som har set de 3 ? film og kan fortælle hvilken
der indeholder følgenden scene:

"De"(dem man følger)kører i en bil og generer en anden bil ved at køre
tæt på den og lignende. De er sikkert lidt fulde Man kan ikke se hvem
der sidder i den anden bil.
Det er en af de første scener i filmen og den eneste jeg fik set som
helt lille.

Er det 2eren eller 3eren?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-10-04 15:46

http://www.imdb.com/title/tt0092076/

jeg er ret sikker på det er 2'eren her med dennis hopper - psykopaterne
chikanerer bilen og skærer i den med motorsav.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jesper

Dato : 01-10-04 18:10

On Fri, 1 Oct 2004 16:45:57 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>http://www.imdb.com/title/tt0092076/
>
>jeg er ret sikker på det er 2'eren her med dennis hopper - psykopaterne
>chikanerer bilen og skærer i den med motorsav.

Tak skal du have. Det kan næsten også kun være den, da jeg har været
for gammel da 3eren udkom til at reagere som jeg gjorde :)