Ong Bak - DVD udgivelse???
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-10-04 12:11

Er der nyt om hvornår man kan få fingre i Ong Bak i en R1 eller r2 udgave,
med engelske eller danske undertekster?

Mvh. Brian

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-10-04 12:20

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Er der nyt om hvornår man kan få fingre i Ong Bak i en R1 eller r2 udgave,
> med engelske eller danske undertekster?

Hvad med R3 med engelske undertekster? To af mine venner har sådan en.

/David

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-10-04 12:40

> Hvad med R3 med engelske undertekster? To af mine venner har sådan en.

Jamen R3 ville også være fint, ved du hvor de har købt den?

Mvh. Brian

Fra : Morbid Angel

Dato : 01-10-04 13:32

On Fri, 01 Oct 2004 13:19:50 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Hvad med R3 med engelske undertekster? To af mine venner har sådan en.
>
>/David

Ikke for at være påståelig men det var kun R3 vcd udgaven som havde
engelske tekster, Dvd udgaven har ingen engelske tekster, men der er
en R0 udgave (som jeg ikke tror er helt legitim) med engelske tekster.
kan købes her
http://shop.hkdvdstore.com/product_info.php?products_id=2336

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-10-04 13:39

Morbid Angel wrote:

> [...]
> engelske tekster, Dvd udgaven har ingen engelske tekster, men der er
> en R0 udgave (som jeg ikke tror er helt legitim) med engelske tekster.

Det kan sagtens være at det er en R0 de har. Men de har to forskellige
udgivelser!

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-10-04 14:30

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote

> [...]
> engelske tekster, Dvd udgaven har ingen engelske tekster, men der er
> en R0 udgave (som jeg ikke tror er helt legitim) med engelske tekster.

Korrekt. En DVD med DTS og engelske undertekster er dog på vej og skulle
lande sidst i denne måned. Jeg skal nok lige lede efter der hvor jeg har
læst dette for at underbygge mine udtalelser.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-10-04 16:42

Lars Hoffmann wrote:

> Korrekt. En DVD med DTS og engelske undertekster er dog på vej og skulle
> lande sidst i denne måned. Jeg skal nok lige lede efter der hvor jeg har
> læst dette for at underbygge mine udtalelser.

Denne udgave: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KWDV-66 har jeg set
listet med engelske undertekster, men lige nu kan jeg ikke finde det. Jeg skal
nok sige til når jeg får googlet mig frem til den.

Fra : Morbid Angel

Dato : 01-10-04 16:50

On Fri, 01 Oct 2004 17:41:30 +0200, Lars Hoffmann
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Denne udgave: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KWDV-66 har jeg set
>listet med engelske undertekster, men lige nu kan jeg ikke finde det. Jeg skal
>nok sige til når jeg får googlet mig frem til den.

Mener jeg har set et sted at den kommer som en Asian Vision film fra
Universal i den nærmeste fremtid, så får du danske tekster på :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-10-04 17:27

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mener jeg har set et sted at den kommer som en Asian Vision film fra
> Universal i den nærmeste fremtid, så får du danske tekster på :)

Har også hørt det, men kan ikke finde en bekræftelse, er det rigtigt, kan
jeg sagtens vente på den.

Mvh. Brian

Fra : Morten DH

Dato : 01-10-04 17:41

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mener jeg har set et sted at den kommer som en Asian Vision film fra
> Universal i den nærmeste fremtid, så får du danske tekster på :)

Ville være dejligt hvis du kunne få det bekræftet

Jeg synes nemlig at have læst noget om at Luc Besson havde købt
rettighederne til det engelsksprogede marked og at det var derfor den ikke
blev udgivet med engelsk sub i R3/R0 som forventet... og desværre skulle den
så nok "vest-iseres" som vi dumme ´folk fra vest kunne forstå budskabet fra
øst