Kræs for Matrix-fans
Fra : Carsten Riis

Dato : 29-09-04 16:25

http://www.dvd.co.uk/product.asp?id=D059076

--------

The Collectors edition with Display Case, Neo Bust and Book and 10 DVDs
loaded with over 35 hours of extras including over 100 new featurettes,
never before seen interviews and new commentaries.

--------

Den har en sikker placering på ønskesedlen til jul

mvh

Carsten Riis

Fra : Søren Ole Andersen

Dato : 29-09-04 16:55

> Den har en sikker placering på ønskesedlen til jul

Julemanden kunne passende fordele de enkelte dvdskiver mellem henholdsvis
artige og uartige børn.

Snole

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 29-09-04 19:04

Søren Ole Andersen wrote:

> Julemanden kunne passende fordele de enkelte dvdskiver mellem
> henholdsvis artige og uartige børn.

Haha, så håber jeg at jeg har været artig, så jeg kan få de første par
skiver i kassen. De sidste kan Julemanden sq tage med sig hjem til
Grønland..

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Dzion

Dato : 29-09-04 22:19

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> never before seen interviews and new commentaries.
>
> --------
>

> Den har en sikker placering på ønskesedlen til jul

Hold kæft et marathon der er foran en hvis man skal tage dem i en køre...

Mark

Fra : Morbid Angel

Dato : 29-09-04 23:41

On Wed, 29 Sep 2004 17:24:45 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

> [...]
>never before seen interviews and new commentaries.
>
>--------
>

>Den har en sikker placering på ønskesedlen til jul

Nu kan de vel ikke koge mere suppe på den serie, den første var genial
da den kom de to sidste var noget overgejlet lort, hvor cgi overtog
skuespillet og ødelagde et ellers så godt univers.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Dan

Dato : 30-09-04 06:25

Jeg var en af dem, der var begejstret over nr. 1...sikke en overvurderet og
opgejlet filmserie.

Fra : Peter T.

Dato : 30-09-04 07:48

Morbid Angel leverede følgende historie fra de varme lande:

> Nu kan de vel ikke koge mere suppe på den serie, den første var genial
> da den kom de to sidste var noget overgejlet lort, hvor cgi overtog
> skuespillet og ødelagde et ellers så godt univers.

Det kan der forhåbentligt heller ikke på Lord of the Rings og Star Wars
(medmindre der udkommer en superduper collectors edition director's cut
extended version med t-shirt og krus af begge filmserier). :)

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-09-04 10:47

Peter T. wrote:

> Det kan der forhåbentligt heller ikke på Lord of the Rings og Star Wars
> (medmindre der udkommer en superduper collectors edition director's cut
> extended version med t-shirt og krus af begge filmserier). :)

Nu er LOTR-filmene jo væsentligt bedre film end Matrix 2+3 og Star Wars 1+2.

/David

Fra : Peter T.

Dato : 30-09-04 17:03

David Rasmussen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Nu er LOTR-filmene jo væsentligt bedre film end Matrix 2+3 og Star
> Wars 1+2.

Det er jeg så ikke enig i. De andre er bare *mindre* kedelige end LOTR-
serien. :)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 03-10-04 19:45

> Det er jeg så ikke enig i. De andre er bare *mindre* kedelige end LOTR-
> serien. :)
*opbygger raseri-anfald*
Håber at du siger det for sjov, og at du aldrig ALDRIG vover at fremføre
sådan noget igen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-09-04 10:51

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> http://www.dvd.co.uk/product.asp?id=D059076

Jeg jeg glæder mig skam. Jeg var så heldig at få solgt min reloaded,
revolutions og animatrix skiver for nyligt netop med henblik på at købe
dette boxset. Nu mangler jeg blot at komme af emd min R1 version af
Matrix.
Saludos
Lars Hoffmann

Fra : Morten S Hansen

Dato : 02-10-04 13:12

> The Collectors edition with Display Case, Neo Bust and Book and 10 DVDs
> loaded with over 35 hours of extras including over 100 new featurettes,
> never before seen interviews and new commentaries.

Den kommer til Danmark d. 7/12 (..og det har jo nok slet ikke noget med
julen at gøre..) jf. Stereo Studios hjemmeside.- De oplyser dog ingen pris.

/morten, roskilde

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-10-04 13:22

Morten S Hansen <undertegnede@SLETmail.dk> wrote:

> Den kommer til Danmark d. 7/12 (..og det har jo nok slet ikke noget
> med julen at gøre..) jf. Stereo Studios hjemmeside.- De oplyser dog
> ingen pris.

Her er prisen 499,-
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14243

--
Jesper Lund

Fra : Kim2000

Dato : 02-10-04 17:11

..

> Her er prisen 499,-
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14243

Så i landets "førende" kæder er det nok ensbetydende med 899,- kr.

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-10-04 17:47

Kim2000 <kim2000@mail.dk> wrote:

> Så i landets "førende" kæder er det nok ensbetydende med 899,- kr.

Jeg synes generelt at ny-udgivelser koster det samme alle steder,
formentlig den "vejledende udsalgspris" som udgiveren sætter? Det er
meget svært at finde forhandlere, som giver andet end en symbolsk rabat
på ny-udgivelser. Desværre. Heldigvis er der udenlandske netbutikker,
hvor det er helt almindeligt at give 40% rabat fra starten af.

--
Jesper Lund

Fra : PerX ...

Dato : 06-10-04 01:57

In article <415AD3BD.FC30D95@carben.dk>, cr@carben.dk says...
> [...]
> loaded with over 35 hours of extras including over 100 new featurettes,
> never before seen interviews and new commentaries.

Også kræs til dem der ikke kan lide den, da et af kommentar sporene er
med 3 bio anmelder som alle hadede filmene *g*