Spider-Man 2
Fra : Dopedog

Dato : 29-09-04 13:10

Et ord ... DAHAAAAAAAAAMN ....

Godt nok længe siden jeg har set en film der var SÅ fed !

1'eren var da ganske okay men for fanden, 2'eren har sku helt blæst mig væk

Hvad er jeres meninger om 2'eren ?

-Ronnie

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-09-04 19:06

"Dopedog" <dopedogSLETDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Godt nok længe siden jeg har set en film der var SÅ fed !
>
> 1'eren var da ganske okay men for fanden, 2'eren har sku helt blæst mig

Elsker og hader begge film, og det er kun 2 scener og småting som udgør alt
mit had. Hvorfor skal der være sådan noget patriotisk pis i begge to? Man
stiller sig ikke foran en superhelt man ikke stoler på for at beskytte ham,
især ikke imod en seks-armet vanskabning. Plus scenen i etteren, hvor nogle
patriot-bumser kaster med skrald efter greengoblin, jeg ville ha' været
tilfreds, hvis de fik en græskarbombe i synet.

Fra : Morten DH

Dato : 01-10-04 17:33

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle patriot-bumser kaster med skrald efter greengoblin, jeg ville ha'
> været tilfreds, hvis de fik en græskarbombe i synet.

Som taget ud af min mund !

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-10-04 01:07

> Som taget ud af min mund !
Det er altid dejligt at møde ligesindede, sjældent jeg møder folk der deler
den samme mening. Jeg kan godt lide visse patriotiske film, som fx
Braveheart, men det er en meget tynd linie, der skal krydses før filmen
bliver ødelagt for mig.

Fra : Morten DH

Dato : 02-10-04 10:56

> [...]
> den samme mening. Jeg kan godt lide visse patriotiske film, som fx
> Braveheart, men det er en meget tynd linie, der skal krydses før filmen

Jeg bryder sammen og tilstår... jeg har ikke set Braveheart

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 29-09-04 15:02

> [...]
>
> Godt nok længe siden jeg har set en film der var SÅ fed !
>
> 1'eren var da ganske okay men for fanden, 2'eren har sku helt blæst mig

Mht. action delen, er den helt på toppen, det fungerer bare godt. I etteren
var jeg vild med historien og synes det var fedt de brugt lang tid på at
bygge en historie og personerne op, men her i toeren synes jeg næsten der
bliver for meget beverly hills over historien, og jeg sidder og venter på at
der skal ske noget.

Men helt klart en af de rigtig gode superhelte film. Den ligger i top sammen
med: X-men2, Batman (Tim Burtons) og Hellboy.

Mvh. Brian

Fra : Dopedog

Dato : 30-09-04 14:49

> [...]
> sammen
> med: X-men2, Batman (Tim Burtons) og Hellboy.

NEJ ... ikke Hellboy ... DEN kunne jeg sku ikke snuppe

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 30-09-04 15:30

> NEJ ... ikke Hellboy ... DEN kunne jeg sku ikke snuppe

Okay, lige bortset fra slutningen, hvor jeg synes den blev meget standard og
afsluttet lidt for hurtigt og ikke særlig genialt (det samme problem har
X-men 2 nu også) så synes jeg den holder hele vejen igennem. Men der har vi
jo forskellig smag, bare du ikke siger Daredevil er suveræn

Sjov nok har jeg mødt mange som normalt ikke gider superhelte film, der
synes Daredevil er god, og mange af dem jeg kender som elsker superhelte,
synes at Daredevil sucks big time...er det bare tilfældigt, eller tror I der
er noget om det=

Mvh. Brian

Fra : Dopedog

Dato : 02-10-04 10:08

> [...]
> synes at Daredevil sucks big time...er det bare tilfældigt, eller tror I

Well ... jeg vil ikke sige jeg ikke gider superhelte film (jeg ser sku
nærmest alle film ) men har aldrig læst Superman, Spider-Man o.s.v. som
tegne serie da jeg var barn ! Og nej, jeg synes IKKE Daredevil var suveræn,
at den så var MEGET bedre end Hellboy er anden side af sagen

-Ronnie

Fra : Per

Dato : 01-10-04 06:52

"Dopedog" <dopedogSLETDETHER@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> Godt nok længe siden jeg har set en film der var SÅ fed !
>
> 1'eren var da ganske okay men for fanden, 2'eren har sku helt blæst mig

Hvis du kan lide Spider-Man, så er filmen Toy Story nok lige noget for dig.
Den er 100% CGI og ikke kun 50% som Spider-Man ;)

Fra : Per

Dato : 01-10-04 06:53

> [...]
>
> Godt nok længe siden jeg har set en film der var SÅ fed !
>
> 1'eren var da ganske okay men for fanden, 2'eren har sku helt blæst mig

Btw, så må du da have bestilt SM2 gift set udgaven ;)
http://dvdtown.dk/editorread.asp?id=1146&listing=0

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-10-04 08:25

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Btw, så må du da have bestilt SM2 gift set udgaven ;)
> http://dvdtown.dk/editorread.asp?id=1146&listing=0

Pjat, man skal da have super-bit udgaven:
http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=13454

Fra : Per

Dato : 02-10-04 16:52

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> wrote in message
> "Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Pjat, man skal da have super-bit udgaven:
> http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=13454

Tjaeh det kommer så an på om man vil undvære ekstras, PAL og DK teskt.

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 01-10-04 15:36

> Hvad er jeres meninger om 2'eren ?

SM2 var en af de få film, hvor jeg synes at skurken ser mere "sej" ud, end
helten.. ;)

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-10-04 17:29

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse

> SM2 var en af de få film, hvor jeg synes at skurken ser mere "sej" ud, end
> helten.. ;)

Det gør han da også i daredevil. Bullseye er da mange gange sejere end
Daredevil, selv om han har en elendig scene i slutningen af filmen.