Rotk EE box
Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-09-04 12:07

jeg har læst en sådan skulle udkomme - kommer der så en tom box til os der
har købt dem hen ad vejen - hvis ja - er der billeder ude af den box?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-09-04 13:06

sniper_Nolight wrote:
> jeg har læst en sådan skulle udkomme - kommer der så en tom box til os der
> har købt dem hen ad vejen - hvis ja - er der billeder ude af den box?

Der kommer i hvert fald en LOTR EE box; om man kan købe den separat ved
jeg ikke. Ja, der er billeder ude af den. Kan ikke lige huske hvor, men
søg. Jeg tror det var dvdanswers.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-09-04 13:06

David Rasmussen wrote:

> Der kommer i hvert fald en LOTR EE box; om man kan købe den separat ved
> jeg ikke. Ja, der er billeder ude af den. Kan ikke lige huske hvor, men
> søg. Jeg tror det var dvdanswers.

Her:

http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=4927&n=1&burl=

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-09-04 17:44
Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-09-04 14:41

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>jeg har læst en sådan skulle udkomme - kommer der så en tom box til os der
>har købt dem hen ad vejen - hvis ja - er der billeder ude af den box?

Ja der kommer en RotK EE box. Den indeholder filmen på to skiver og to
skiver med ekstramateriale. Ganske som de to første EE sæt. Du kan se
billeder på www.lordoftherings.net

Alle fire skiver er nye og er ikke udkommet før, så du kan ikke have
købt dem hen ad vejen! Men du mener nok en LotR box. Sådan er der endnu
ikke noget ude om desværre, men den komme jo nok på et tidspunkt.

Peter

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 29-09-04 15:18

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> wrote in message

> [...]
> købt dem hen ad vejen! Men du mener nok en LotR box. Sådan er der endnu
> ikke noget ude om desværre, men den komme jo nok på et tidspunkt.

Ehm læs lige Davis Rasmussen's foregående indlæg...

Mvh. Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-09-04 17:45

> Alle fire skiver er nye og er ikke udkommet før, så du kan ikke have
> købt dem hen ad vejen! Men du mener nok en LotR box. Sådan er der endnu
> ikke noget ude om desværre, men den komme jo nok på et tidspunkt.

jeg mener blot at jeg har købt fotr og ttt da de kom som EE udgaver og
mangler kun Rotk - det jeg så ønsker mig er en box til at samle dem i som
jeg ved kommer med tilhørende film - nu vil jeg så gerne have en tom
tilsvarende til mine to gamle EE og min kommede rotk EE

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 29-09-04 21:50

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> jeg ved kommer med tilhørende film - nu vil jeg så gerne have en tom
> tilsvarende til mine to gamle EE og min kommede rotk EE

Kunne man ikke få papæsken til biografversionerne gratis sammen med
dobbelt-DVDen med Return of the King? I så fald gør de måske det samme
med EE-udgaven og tilhørende papæske/boks?

Thomas
(der i øvrigt også gerne vil have fat i sådan en æske når Return of the
King EE udkommer)

--
Thomas Pryds Lauritsen
http://www.cs.aau.dk/~pryds/

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-09-04 22:14

> [...]
>jeg ved kommer med tilhørende film - nu vil jeg så gerne have en tom
>tilsvarende til mine to gamle EE og min kommede rotk EE

Det tænkte jeg nok. Men du skriver faktisk RotK box i overskriften -
altså Return of the King. Det du ønsker er vel en Lord of the Rings box?

Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-09-04 22:37

Peter Rongsted wrote:

> Det tænkte jeg nok. Men du skriver faktisk RotK box i overskriften -
> altså Return of the King. Det du ønsker er vel en Lord of the Rings box?

Yep. Det var derfor jeg skrev:

Der kommer i hvert fald en LOTR EE box [underforstået: "hvis det er dét,
du mener].

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-09-04 23:00

ja - my bad - jeg mener seføli en box til alle 3 EE

> Yep. Det var derfor jeg skrev:
>

> Der kommer i hvert fald en LOTR EE box [underforstået: "hvis det er dét,
> du mener].

ægsagli og linket viste mig den i al sin pragt - for saadan jeg glæder mig
og som Thomas Pryds skriver, kunne man måske håbe på den sælges sammen med
rotk for os der har handlet de andre - personligt køber jeg gift set og
boxen ville da lissom slutte det hele "rigtigt" af.