hvem savner "Den Røde TRåd" ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 17:12

Jeg mener at kunne huske folk, der med jævne mellemrum skriver hér for at få
hjælp til anskaffelsen af den danske pragtfilm "Den Røde Tråd". Jeg kan
ikke finde jer alle, heller ikke gennem Google/grupper, men jeg fandt et
spritnyt eksemplar i Føtex i dag.

Det kostede 15,- og jeg tænkte straks på, hvor lykkelig enelleranden vil
blive for at få det - medmindre dvd-udgaven kom i går og jeg ikke blev
informeret.

Jeg vil se filmen én gang - jeg er da nysgerrig - og vil så sende den kvit
og frit til den første liebhaver, der melder sig her i gruppen.

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-09-04 17:16

"Martin Skovbo" <ms/snabel-a/rudekuvert/punktum/dk> wrote in message
> [...]

> Jeg vil se filmen én gang - jeg er da nysgerrig - og vil så sende den kvit
> og frit til den første liebhaver, der melder sig her i gruppen.

Hep, miiiiiiiiiiig! *hophophop*

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 18:58

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse

> Hep, miiiiiiiiiiig! *hophophop*
>
> Mvh
>
> Aragorn_DK

Fair nok. Mail mig en adresse. Alle andre kan jo gå på jagt i
vhs-rodekasserne i den lokale Føtex....

Venligst, Martin Skovbo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-09-04 19:14

> Fair nok. Mail mig en adresse. Alle andre kan jo gå på jagt i
> vhs-rodekasserne i den lokale Føtex....
>
> Venligst, Martin Skovbo

Hej Martin.

Det er hermed gjort. Takker på forhånd.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Karina Hjorth

Dato : 28-09-04 19:55

> Det kostede 15,- og jeg tænkte straks på, hvor lykkelig enelleranden vil
> blive for at få det - medmindre dvd-udgaven kom i går og jeg ikke blev
> informeret.

Det gjorde den ikke Desværre.... Og den er heller ikke umiddelbart på
vej. Det der forfor, vi samler underskrifter ind på
www.shubidua.nu/underskriv for at overbevise Nordisk Film om, at de skal til
at have fingeren ud og udgive den film - hellere før end siden!

I øvrigt.. Hvis nogle vil støtte vores bestræbelser, så gør det endelig - og
så kan jeg da lige henvise til den underskrift, der blev placeret på listen
i søndags den 26.09... Ikke en Hr. Hvem-Som-Helst!

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-09-04 23:46

Karina Hjorth wrote:

> I øvrigt.. Hvis nogle vil støtte vores bestræbelser, så gør det
> endelig - og så kan jeg da lige henvise til den underskrift, der blev
> placeret på listen i søndags den 26.09... Ikke en Hr. Hvem-Som-Helst!

Det er vel fordi han med i filmen.

Mark

Fra : Kim2000

Dato : 29-09-04 08:47

> Det er vel fordi han med i filmen.

Hvem er denne Ikke en Hr. Hvem-Som-Helst?

Mvh
Kim

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-09-04 10:10

> Hvem er denne Ikke en Hr. Hvem-Som-Helst?

Jeg går ud fra det er Thomas Eje.

Mark

Fra : Karina Hjorth

Dato : 29-09-04 14:19

> Det er vel fordi han med i filmen.

Det er det jo nok, ja ... Og andre af dem, der var med i filmen, har også
skrevet under:

Claus Asmussen, Peter Andersen, Kim Daugaard, Jørgen Thorup (og dennes
kone), men også andre "kendis"-navne findes på vores papirlister. Heriblandt
Hans Otto Bisgaard, Jørgen de Mylius, Finn Nørbygaard, Bobo Moreno og Bob
Ricketts....

Mvh
Karina

Fra : jytte

Dato : 28-09-04 21:46

hej
er der en som gider indvie mig i hvad "Den røde tråd" er fornoget (udover at
det er en film). Tak.

VH
Jytte Jensen

Fra : vadmand

Dato : 28-09-04 22:07

"jytte" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> er der en som gider indvie mig i hvad "Den røde tråd" er fornoget (udover
at
> det er en film). Tak.

Det er en film med Shubidua, der efter sigende konkurrerer med Stjerner uden
Hjerne og Reptilicus om førstepladsen i gruppen af film, der er så dårlige,
at de er kult.

Per V.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 28-09-04 23:14

> er der en som gider indvie mig i hvad "Den røde tråd" er fornoget (udover
at
> det er en film). Tak.

Du kan læse mere om den her:
http://www.imdb.com/title/tt0124106/combined

Anmelderne haglede den ned, men alligevel blev den set af ca. 100.000 i
biografen, da den udkom i 1989, og sidenhen blev den mere eller mindre revet
væk, da den udkom på video.

Måske er den kult, måske er den ikke. Måske har den været forholdsvis
populær pga Shubiduas navn, måske har den ikke. En ting er i hvert fald
sikkert: den er ikke til at opdrive nu, og næsten 700 mennesker har allerede
skrevet under på, at den skal udkomme på DVD.

Selv har jeg set den et sted mellem 15 og 20 gange, sådan løseligt
gættet....

Mvh
Karina