/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
miaaaavvv
Fra : Brian k


Dato : 28-09-04 00:46

Så lige catwoman her til aften..... glæd jer... den indeholder alt (incl
Hale barry).

Et must see, hvis man er til den slags film

brian



 
 
Lars Hoffmann (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 28-09-04 00:56

Brian k wrote:

> Så lige catwoman her til aften..... glæd jer... den indeholder alt (incl
> Hale barry).

3.1/10 på imdb. Er it indlæg ironisk?

Brian k (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Brian k


Dato : 28-09-04 17:16

Lars Hoffmann wrote:
>
> 3.1/10 på imdb. Er it indlæg ironisk?

Hej

Nej, bestemt ikke.

Det ER en fed action film, og for den da, hvor er Hale Barry lækker i den
kattedragt



Jacob Andersen (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 29-09-04 10:12

"Brian k" <brian@nospam.com> wrote in message
news:cjc2n9$2lon$1@news.cybercity.dk...
> Lars Hoffmann wrote:
>>
>> 3.1/10 på imdb. Er it indlæg ironisk?
>
> Hej
>
> Nej, bestemt ikke.
>
> Det ER en fed action film, og for den da, hvor er Hale Barry lækker i den
> kattedragt

Jeg skulle sikkert have set den under alle omstændigheder på et tidspunkt,
men du er den første jeg har hørt om der ikke var MEGET MEGET utilfreds.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



Brian k (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Brian k


Dato : 29-09-04 12:56

Jacob Andersen wrote:
> Jeg skulle sikkert have set den under alle omstændigheder på et
> tidspunkt, men du er den første jeg har hørt om der ikke var MEGET
> MEGET utilfreds.


Hej

Jamen så ser jeg frem til at høre din mening

Faktisk syntes jeg den var så god at jeg har lyst til at se den igen idag


Som referance kan jeg fortælle at nogle mine ynglingsfilm er:

Terminator
Star wars
Alien
Raiders of the lost ark
The Butterfly effect
Resident evil 1 + 2
The rock
Armageddon
Predator
Alien vs predator
Air con



Brian k (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Brian k


Dato : 29-09-04 13:00

Brian k wrote:
> Air con


hahahahahaha

der skulle naturligvis havde stået Con air



David T. Metz (28-09-2004)
Kommentar
Fra : David T. Metz


Dato : 28-09-04 02:40

Brian k wrote:

> Et must see, hvis man er til den slags film

Æh, og altså også et don't see, hvis man ikke er? Alt smager godt hvis man
er til det ...

David



Per (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 28-09-04 06:54

"Brian k" <brian@nospam.com> wrote in message
news:cja8ml$110r$1@news.cybercity.dk...
> Så lige catwoman her til aften..... glæd jer... den indeholder alt (incl
> Hale barry).
>
> Et must see, hvis man er til den slags film
>
> brian
>

Efter at have set trailer og klip fra filmen må jeg sige den ser total skod
og b-agtig ud og er fyldt med elendig CGI. En letpåklædt Halle Barry er ikke
nok til at opveje det.



jytte (28-09-2004)
Kommentar
Fra : jytte


Dato : 28-09-04 10:27

Først troede jeg at du mente "Garfield"

Søren Høj fra filmland mente også det var rent juks. Men selvfølgelig: smag
og behag.

VH.
JytteJ



"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:cja8ml$110r$1@news.cybercity.dk...
> Så lige catwoman her til aften..... glæd jer... den indeholder alt (incl
> Hale barry).
>
> Et must see, hvis man er til den slags film
>
> brian
>
>



Mads TJ (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Mads TJ


Dato : 28-09-04 11:06

> Søren Høj fra filmland mente også det var rent juks. Men selvfølgelig:
> smag
> og behag.

eller helt præcist:
fra
http://www.dr.dk/kultur/indexfilm.asp?ArticleTypeID=4&SubjectID=26&action=anmeldelse&ArticleID=32929

"Hvordan denne her film er sluppet hele vejen gennem systemet er ufatteligt.
Det er så komisk dårligt, at det næsten er kult."

//MadsTJ



David Rasmussen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 28-09-04 11:00

Brian k wrote:
> Så lige catwoman her til aften..... glæd jer... den indeholder alt (incl
> Hale barry).
>

Kan man få den uden Halle Berry¹?

/David

¹Som hendes navn staves.

Mads (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 28-09-04 11:13

On Tue, 28 Sep 2004 11:59:47 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Kan man få den uden Halle Berry¹?

Jeg vil da hellere have Halle Berry uden filmen.
( og hun må da gerne blive i sit catsuit )


David Rasmussen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 28-09-04 12:26

Mads wrote:
>
> Jeg vil da hellere have Halle Berry uden filmen.
> ( og hun må da gerne blive i sit catsuit )
>

Du kan få hende for dig selv :)

/David

David T. Metz (29-09-2004)
Kommentar
Fra : David T. Metz


Dato : 29-09-04 10:44

David Rasmussen wrote:
> Mads wrote:
>>
>> Jeg vil da hellere have Halle Berry uden filmen.
>> ( og hun må da gerne blive i sit catsuit )
>>
>
> Du kan få hende for dig selv :)

Ahem. Vi er flere der gerne vil blande os i at afgøre det.

David



sniper_Nolight (28-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 28-09-04 12:08

> Kan man få den uden Halle Berry¹?

er halle ikke en god skuespiller der bare vælger middelmådige film?
i monsters ball var hun da yderst overbevisende og filmen var god - desuden
så jeg gothika den anden dag som jeg osse synes var ganske underholdende,
men kun fordi halle er en dygtig skuespiller - resten hun har lavet vil jeg
så lade være med at udtale mig om - jeg synes i bund og grund hun er dygtig,
men bør holde sig til drama - hun er god til film med følelser - action skal
hun holde sig fra imho.... eller er der noget jeg har misforstået?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



David Rasmussen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 28-09-04 12:28

sniper_Nolight wrote:
>
> er halle ikke en god skuespiller der bare vælger middelmådige film?
> i monsters ball var hun da yderst overbevisende og filmen var god - desuden
> så jeg gothika den anden dag som jeg osse synes var ganske underholdende,
> men kun fordi halle er en dygtig skuespiller - resten hun har lavet vil jeg
> så lade være med at udtale mig om - jeg synes i bund og grund hun er dygtig,
> men bør holde sig til drama - hun er god til film med følelser - action skal
> hun holde sig fra imho.... eller er der noget jeg har misforstået?

Nu var det mere fordi det blev antydet at hun var sexet. Og jeg har set
lim der var mere sexet end hende.

/David

Kim Ludvigsen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 28-09-04 14:44

David Rasmussen wrote:

> Nu var det mere fordi det blev antydet at hun var sexet. Og jeg har set
> lim der var mere sexet end hende.

Prøv at kigge på limen, inden du sniffer!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

sniper_Nolight (28-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 28-09-04 14:45

> Nu var det mere fordi det blev antydet at hun var sexet. Og jeg har set
> lim der var mere sexet end hende.

aaah ok - well lettere overvurderet måske mht udseende, men grim er hun
bestemt ikke - i de film hun er god i har hun som regel scener hvor hun ikke
er sminket op og der er hun nærmest grim indimellem (hører lissom til
scenerne) - men rart hun tør andet end at være bond pige... gid hun dog
ville vælge sine roller med større omhu - hun kan da tillade sig at være
kræsen nu
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Søren Kjeldsen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 28-09-04 18:11

gid hun dog
> ville vælge sine roller med større omhu - hun kan da tillade sig at være
> kræsen nu
> --
> sniper_Nolight
Altså nu er hun muligvis en af grundene til at X-men 3 bliver et flop, så
jeg har meget lidt til overs over for denne "skuespillerinde"!



sniper_Nolight (28-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 28-09-04 17:58

> Altså nu er hun muligvis en af grundene til at X-men 3 bliver et flop,

hvordan det? - eneste flop jeg kan frygte er at Singer ikke instruerer - om
halle er med eler ej betyder da mindre.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Søren Kjeldsen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 28-09-04 19:51

> hvordan det? - eneste flop jeg kan frygte er at Singer ikke instruerer -
> om halle er med eler ej betyder da mindre.
> --
> sniper_Nolight
>
> www.sitecenter.dk/sniper_nolight
Det er mere det med at hun har fået stjernenykker og hvad man ellers kan
læse i bladene, men det er vist ikke kun hende... De forhandler vist
stadigvæk kontrakter... Det virker bare vildevarslende at Singer ikke skal
instruere har hørt det skulle være skaberen af Buffy, der skal bag kameraet.
Det værste der kan ske nu, der ikke er sket er at Hugh Jackman quitter...
Har hørt han er med i SW epi. 3, hva fanden er det nu for noget?



sniper_Nolight (28-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 28-09-04 20:01

> Det er mere det med at hun har fået stjernenykker og hvad man ellers kan
> læse i bladene, men det er vist ikke kun hende...

jeg må indrømme jeg ikke rigtigt har fulgt så meget med hvad der sker med
hende for tiden, så det vil jeg ikke udtale mig om, men det ville vel ikke
undre nogen om halle, og mange andre stjerner for den sags skyld, tager sig
selv lidt for alvorligt

De forhandler vist
> stadigvæk kontrakter... Det virker bare vildevarslende at Singer ikke skal
> instruere har hørt det skulle være skaberen af Buffy, der skal bag
> kameraet.
> Det værste der kan ske nu, der ikke er sket er at Hugh Jackman quitter...

godt nok er der mange xmen, men skaberne af filmene har lissom selv gjort
Jærven til en slags hovedperson, så det vil nok være lidt underligt udne
ham.


> Har hørt han er med i SW epi. 3, hva fanden er det nu for noget?

han står announced til x-emn 3 på imdb hvor der iøvrigt ikke nævnes noget
mht sw III

så længe singer ikke er med, bekymrer jeg mig nu ikke så meget - jeg ser den
når den kommer og håber det holder - x-men har faktisk aldrig været noget
jeg har læst - jeg har altid bedst kunne lide spidey, men x-men filmene er
rigtigt gode.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Søren Kjeldsen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 28-09-04 22:22

jeg har altid bedst kunne lide spidey, men x-men filmene er
> rigtigt gode.
> --
> sniper_Nolight
>
> www.sitecenter.dk/sniper_nolight
Spidey-filmene... så meget godt, så M*J lort... Men har skabt en diskussion
om det før.



sniper_Nolight (28-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 28-09-04 21:38

> Spidey-filmene... så meget godt, så M*J lort... Men har skabt en
> diskussion om det før.




jeg husker ingen debatter om spidey

anyways - jeg synes de er ok - 2'eren er dog langt bedre end 1eren imho.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Søren Kjeldsen (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 29-09-04 01:08

> jeg husker ingen debatter om spidey
>
> anyways - jeg synes de er ok - 2'eren er dog langt bedre end 1eren imho.
> --
> sniper_Nolight
>
> www.sitecenter.dk/sniper_nolight
Altså i etteren var der ikke godt nok action, men det er blevet MEGET
forbedret i toeren. Men det er faktisk en lille ting, ja bare 2 scener, som
næsten har ødelagt begge film.
I etteren er der den scene, hvor nogle hjemløse og andre kaster dåser efter
greengoblin og råbe noget om at spiderman er deres helt... Jeg var så tæt på
at brække mig! Jeg hader virkelig sådan noget patriotisk sludder...
Og det samme er der i toeren, hvor mennesker stiller sig ind foran spidey i
toget for at beskytte ham imod dr Ock... Det er altså heller ikke
realistisk... Pyh føj slemme instruktør! Ellers synes jeg det er rigtig
fedt, at han tager sin tid med at bygge en historie op. Også nogle gode
skuespillere, undtagen MJ, som jeg faktisk godt kunne lide i starten, men
som jeg er fuldstændig træt af nu.



sniper_Nolight (29-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 29-09-04 09:58

> Altså i etteren var der ikke godt nok action, men det er blevet MEGET
> forbedret i toeren. Men det er faktisk en lille ting, ja bare 2 scener,
> som næsten har ødelagt begge film.
> I etteren er der den scene, hvor nogle hjemløse og andre kaster dåser
> efter greengoblin og råbe noget om at spiderman er deres helt... Jeg var
> så tæt på at brække mig! Jeg hader virkelig sådan noget patriotisk
> sludder...
> Og det samme er der i toeren, hvor mennesker stiller sig ind foran spidey
> i toget for at beskytte ham imod dr Ock... Det er altså heller ikke
> realistisk... Pyh føj slemme instruktør! Ellers synes jeg det er rigtig
> fedt, at han tager sin tid med at bygge en historie op. Også nogle gode
> skuespillere, undtagen MJ, som jeg faktisk godt kunne lide i starten, men
> som jeg er fuldstændig træt af nu.


- lige netop de 2 scener er ret tro mod de gamle blade - indbyggerne i
NY er glade for spidey og i flere tilfælde i bladene hjælper de ham på den
måde - j jonah sviner ham altid til og han er samfundets fjende nummer 1,
men når det rigtigt brænder på så hjælper folk ham - det er ikke noget Sam
Raimi selv har fundet på... særligt scenen i toget i 2eren er jeg ret vild
med. Generelt er jeg godt tilfreds - det negative jeg har at sige om spidey,
er i 1eren hvor han ganske enkelt ikke er "bøjelig" nok - eksempelvis ligner
han en gammel mand med dårlig ryg i det brændende hus hvor goblin kaster
nogle af sine våben efter ham - spidey er mere fleksibel end som så - det
fik de heldigvis rettt godt op på i 2'eren hvor han ligner sig selv lidt
mere
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Søren Kjeldsen (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 29-09-04 19:04

> - lige netop de 2 scener er ret tro mod de gamle blade - indbyggerne i
> NY er glade for spidey og i flere tilfælde i bladene hjælper de ham på den
> måde -
Hmm... hader sådan noget, men de spiderman-blade jeg har handler det
heldigvis ikke om sådan noget...

> særligt scenen i toget i 2eren er jeg ret vild med.
Altså selvom superhelte-film ikke er realistiske, så er det altså abstrakt
at man stiller sig foran en fyr for at beskytte ham mod en sindssyg og
farlig vanskabning.

Det er nok derfor jeg bedre kan lide X-men filmene, der er der ikke sådan
noget hollywood-afføring.
Ikke fordi jeg synes filmene er dårlige...

x-P ups, jeg glemmer altid de skide spoilere...



sniper_Nolight (29-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 29-09-04 21:20

> Altså selvom superhelte-film ikke er realistiske, så er det altså abstrakt
> at man stiller sig foran en fyr for at beskytte ham mod en sindssyg og
> farlig vanskabning.

det kan der så være noget om
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Brian, Rikke & Krist~ (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Brian, Rikke & Krist~


Dato : 28-09-04 21:36


"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4159b4f1$0$207$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> > Har hørt han er med i SW epi. 3, hva fanden er det nu for noget?
>
> han står announced til x-emn 3 på imdb hvor der iøvrigt ikke nævnes noget
> mht sw III

Har hørt et eller andet sted, at han skal være stemmen til en af dem der
jager Jedi'erne i SW III, men personen i filmen skal vist være rent CGI. Uha
hvor glæder vi os, for er der en ting der mangler i de nye SW film, så må
det da være mere CGI, for det er da næsten ikke brugt i SW II....eller
husker jeg forkert!!!!


mvh. Brian (det er mig der er din storebror Søren)

>
> sniper_Nolight
>
> www.sitecenter.dk/sniper_nolight
>
>



Jacob Andersen (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 29-09-04 10:15

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
news:%1g6d.1201$A32.516@news.get2net.dk...
> gid hun dog
>> ville vælge sine roller med større omhu - hun kan da tillade sig at være
>> kræsen nu
>> --
>> sniper_Nolight
> Altså nu er hun muligvis en af grundene til at X-men 3 bliver et flop, så
> jeg har meget lidt til overs over for denne "skuespillerinde"!

Der var ret lidt information i det indlæg.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



jytte (28-09-2004)
Kommentar
Fra : jytte


Dato : 28-09-04 21:42


"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41596ad1$0$213$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Nu var det mere fordi det blev antydet at hun var sexet. Og jeg har set
> > lim der var mere sexet end hende.
>
> aaah ok - well lettere overvurderet måske mht udseende, men grim er hun
> bestemt ikke - i de film hun er god i har hun som regel scener hvor hun
ikke
> er sminket op og der er hun nærmest grim indimellem (hører lissom til
> scenerne) - men rart hun tør andet end at være bond pige... gid hun dog
> ville vælge sine roller med større omhu - hun kan da tillade sig at være
> kræsen nu
> --
> sniper_Nolight
>
> www.sitecenter.dk/sniper_nolight
>
> Støn - en gang mandeævl. Der er for få kvinder i denne nyhedsgruppe til en
seriøs snak.

vh.
Jytte



sniper_Nolight (28-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 28-09-04 22:15

>> Støn - en gang mandeævl. Der er for få kvinder i denne nyhedsgruppe til
>> en
> seriøs snak.

og de par ord gør det da ikke mere seriøst - nøjagtigt hvad er noget ævl?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



jytte (29-09-2004)
Kommentar
Fra : jytte


Dato : 29-09-04 18:20


"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4159d464$0$202$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >> Støn - en gang mandeævl. Der er for få kvinder i denne nyhedsgruppe til
> >> en
> > seriøs snak.
>
> og de par ord gør det da ikke mere seriøst - nøjagtigt hvad er noget ævl?
> --
> sniper_Nolight
>
> www.sitecenter.dk/sniper_nolight
>
> hele tråden, faktisk
PS. tænkte nok at nogen blev fornærmet!
Jytte



David Rasmussen (29-09-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 29-09-04 18:23

jytte wrote:
>
> PS. tænkte nok at nogen blev fornærmet!
>

Næ, der var bare nogen der påtalte dit useriøse indlæg. Du kan stadig nå
at fremstå som seriøs hvis du vil.

/David

sniper_Nolight (29-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 29-09-04 21:27

>> hele tråden, faktisk
> PS. tænkte nok at nogen blev fornærmet!

fornærmet er måske så meget sagt - jeg kan ikke finde noget i den tråd der
er specielt useriøst -- måske ikke ligefrem dybsindig, men ej heller
useriøs.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Mikkel Moldrup-Lakje~ (30-09-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~


Dato : 30-09-04 20:40

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message news:<415b1a85$0$290$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
[Jytte skrev...]
> > hele tråden, faktisk
> > PS. tænkte nok at nogen blev fornærmet!
>
> fornærmet er måske så meget sagt - jeg kan ikke finde noget i den tråd der
> er specielt useriøst -- måske ikke ligefrem dybsindig, men ej heller
> useriøs.

Måske mener Jytte, at det er useriøst at dømme en films kvaliteter på,
om den kvindelige skuespiller er sexet?

Dertil vil jeg sige, at det er det vel nok i mange tilfælde, måske
oven i købet de fleste.

Men hvis filmen så vil sælge sig selv på, at skuespilleren er sexet,
og hun så ikke er det - ja, så er det jo en dårlig film...

Mikkel

sniper_Nolight (30-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 30-09-04 21:12

> Måske mener Jytte, at det er useriøst at dømme en films kvaliteter på,
> om den kvindelige skuespiller er sexet?

fair nok, men jeg mener da osse jeg næsten siger det modsatte - jeg kan godt
lide halle i de film hvor hun ikke er dressed up i læder tøj eller sminket
op til hr. bond - jeg kan lide hende i monsters ball og gothika hvor hun til
tider ligner noget katten har slæbt ind og hvor det er meningen hun skal se
sådan ud, så med det i tankerne kan jeg ikke se det er så useriøst

>
> Dertil vil jeg sige, at det er det vel nok i mange tilfælde, måske
> oven i købet de fleste.

måske - jeg tror nu ikke flertallet i denne gruppe er så overfladiske mht.
film

>
> Men hvis filmen så vil sælge sig selv på, at skuespilleren er sexet,
> og hun så ikke er det - ja, så er det jo en dårlig film...

helt enig!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



David Rasmussen (30-09-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 30-09-04 21:18

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:
>
> Måske mener Jytte, at det er useriøst at dømme en films kvaliteter på,
> om den kvindelige skuespiller er sexet?
>
> Dertil vil jeg sige, at det er det vel nok i mange tilfælde, måske
> oven i købet de fleste.
>

Tjo, men er der nogen der har dømt filmens kvaliteter på om Halle Berry
er sexet?

> Men hvis filmen så vil sælge sig selv på, at skuespilleren er sexet,
> og hun så ikke er det - ja, så er det jo en dårlig film...
>

Netop.

/David

David Rasmussen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 28-09-04 23:05

jytte wrote:
>>
>>Støn - en gang mandeævl. Der er for få kvinder i denne nyhedsgruppe til en
>
> seriøs snak.
>

Kunne du så ikke berige gruppen med noget seriøst?

/David

Jonny Jensen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Jonny Jensen


Dato : 28-09-04 11:42

> Et must see, hvis man er til den slags film

Tjah... Har givet den 5 ud af 10 i min anmeldelse, de 2 af dem får den,
fordi den trods alt er underholdende nok, hvis man alligevel har lidt tid at
slå i hjel, og ikke forventer nogen dyb film...

Jonny.



Dan (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Dan


Dato : 28-09-04 12:04

Hvassirdu, optræder Halle Berry i Garfield?


"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk> wrote in message
news:41593ff0$0$282$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Et must see, hvis man er til den slags film
>
> Tjah... Har givet den 5 ud af 10 i min anmeldelse, de 2 af dem får den,
> fordi den trods alt er underholdende nok, hvis man alligevel har lidt tid
at
> slå i hjel, og ikke forventer nogen dyb film...
>
> Jonny.
>
>



Jonny Jensen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Jonny Jensen


Dato : 28-09-04 14:13

> Hvassirdu, optræder Halle Berry i Garfield?

Nej. Hvor i alverden ser du mig skrive det?

Jonny.



Søren Kjeldsen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 28-09-04 18:08


"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:cja8ml$110r$1@news.cybercity.dk...
> Så lige catwoman her til aften..... glæd jer... den indeholder alt (incl
> Hale barry).
>
> Et must see, hvis man er til den slags film
>
> brian
Du er forhåbentlig ikke min storebror... Vi har sgu begge to frygtet den
film, selvom vi vidste at vi ville ende med at se den...



Mark Thomas Gazel (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 29-09-04 12:03

> Så lige catwoman her til aften..... glæd jer... den indeholder alt
> (incl Hale barry).
>
> Et must see, hvis man er til den slags film

Jeg har set nogle klip hvor hun hopper rundt og kravler på vægge som en
anden Spider-man. Er hun blevet bidt af en radioaktiv kat, eller er der en
anden helt fjong forklaring på det?


--
Med venlig hilsen

Mark


sniper_Nolight (29-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 29-09-04 12:06

> Jeg har set nogle klip hvor hun hopper rundt og kravler på vægge som en
> anden Spider-man. Er hun blevet bidt af en radioaktiv kat,

LOL!




eller er der en
> anden helt fjong forklaring på det?

det vil jeg osse gerne vide!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



koeppe (29-09-2004)
Kommentar
Fra : koeppe


Dato : 29-09-04 12:28

sniper_Nolight wrote:
>>Jeg har set nogle klip hvor hun hopper rundt og kravler på vægge som en
>>anden Spider-man. Er hun blevet bidt af en radioaktiv kat,
>
> eller er der en
>
>>anden helt fjong forklaring på det?
>
> det vil jeg osse gerne vide!

Jeg kom i vandvare til at zappe over på et program om netop denne film,
og det lader til at HB dør hvorefter hun genopstår som catwoman, ved en
eller anden uspecificeret mands hjælp.

-koeppe

David Rasmussen (29-09-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 29-09-04 13:02

koeppe wrote:
>
> Jeg kom i vandvare til at zappe over på et program om netop denne film,
> og det lader til at HB dør hvorefter hun genopstår som catwoman, ved en
> eller anden uspecificeret mands hjælp.
>

"And eventually, the children were saved by, oh, let's say... Moe".

/David

Rune Zedeler (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Rune Zedeler


Dato : 29-09-04 16:38

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg har set nogle klip hvor hun hopper rundt og kravler på vægge som en
> anden Spider-man. Er hun blevet bidt af en radioaktiv kat, eller er der
> en anden helt fjong forklaring på det?

Det er ikke den samme Catwoman som i BatMan.
BatMan-Catwoman er ikke overnaturlig, men bare en kvinde i kattekostume.
Halle Berry-CatWoman er overnaturlig, da hun er død og genoplivet af en
kat der ville takke hende for at have reddet den fra en altan - eller
noget...

-Rune


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste