Rockerne DVD - ny udg.i næste mdr iflg. Po~
Fra : Peter Heide

Dato : 26-09-04 17:43

At de ikke udsendte hele baduljen i første omgang viser hvor
gode købmænd udgiveren er.

Den første DVD med Rockerne solgte 20.000 eksemplarer så
resten af afsnittene bliver sendt på markedet i november/december.
lige klar til julesalget.

HVIS ikke de nøjes med at udsende 7 afsnit på den kommende
DVD og resten til foråret.....den sidste udgave er ikke helt
umulig.

Fra : Peter Heide

Dato : 26-09-04 18:31

blive udsendt som dobbelt-DVD (199,-kr). den 29/10 med dette indhold :
......så dem der købte den første DVD må føle sig en smule snydt !

Sæson 1 indeholder:

Foredrag (afs. 3)
Fødselsdag (afs. 4)
Badminton (afs. 5)
Fodbold 1 (afs. 6)
Glenn er syg (afs. 7)
Glenn køber motorcykler (afs. 8)
Plankeværk (afs. 9)
Mini dør (afs. 10)
Mini begraves (afs. 11)

Sæson 2 indeholder:

Cliff kommer (afs. 1)
Per køber knallert (afs. 2)
Glenns kat (afs. 3)
Ørering (afs. 4)
Fodbold 2 (afs. 5)
Fest (afs. 6)
Portrætfoto (afs. 7)
Termometer (afs. 8)
Forfremmelse (afs. 9)
Cliff dør (afs. 10)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 26-09-04 20:28

Peter Heide wrote:
> blive udsendt som dobbelt-DVD (199,-kr). den 29/10 med dette indhold
> : .....så dem der købte den første DVD må føle sig en smule snydt !

> [...]

Se, det var jo straks mere interessant :) Men er der nogen der ved, hvorfor
afsnit 1 og 2 mangler fra første sæson?

Søren

Fra : Peter Heide

Dato : 26-09-04 20:54

måske jeg har cut & pasted forkert ?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 26-09-04 21:27

Peter Heide wrote:
> måske jeg har cut & pasted forkert ?

Det tør jeg ikke sige :) Men hvor har du fundet oplysningerne henne?

Søren

Fra : Peter Heide

Dato : 28-09-04 22:47

fra en af angora-drengene + selskabet der udgiver DVDerne

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41572621$0$239$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Thomas H.

Dato : 10-10-04 16:11

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> At de ikke udsendte hele baduljen i første omgang viser hvor
> gode købmænd udgiveren er.

Sjovt, jeg synes det er at pisse på folk !