ROTK EE nyheder
Fra : David Rasmussen

Dato : 25-09-04 17:09

Fra : Erik

Dato : 25-09-04 19:51

"David Rasmussen" <skrev:
> http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=4927&n=1&burl=

Wow, over 50 minutter længere.
Stort kryds i kalenderen den 14. december

--
Erik

Fra : Brian P

Dato : 25-09-04 20:20

"Erik" <egern-dd@skoven.wx> skrev i en meddelelse

> Wow, over 50 minutter længere.
> Stort kryds i kalenderen den 14. december

Øh, hvordan kan 50 minutter gøre en i forvejen langstrukken og halvkedelig
film bedre? .oO(mon de tilføjer endnu 4 slutninger til afslutningen/erne?)

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 25-09-04 20:23

Brian P wrote:
> Øh, hvordan kan 50 minutter gøre en i forvejen langstrukken og
> halvkedelig film bedre? .oO(mon de tilføjer endnu 4 slutninger til
> afslutningen/erne?)

Den film var da alt for kort... også slutningen! Bliver rart når den
"rigtige" udgave kommer

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Morten Bowman

Dato : 25-09-04 22:04

On Sat, 25 Sep 2004 21:23:24 +0200, "Peter \(8464\)"
<usenet@vesterbro24.invalid> wrote:

>Den film var da alt for kort... også slutningen! Bliver rart når den
>"rigtige" udgave kommer

Bestemt, men slutningen forbliver, heldigvis, den samme

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Rune Zedeler

Dato : 25-09-04 22:08

Morten Bowman wrote:

> Bestemt, men slutningen forbliver, heldigvis, den samme

Hvad mener du med "heldigvis"?

-Rune (der ikke er meget for PJ's "Happy Ending")

Fra : Kong Kent

Dato : 26-09-04 09:07

> Hvad mener du med "heldigvis"?
>
> -Rune (der ikke er meget for PJ's "Happy Ending")

Hvordan skulle den så have været? Ifølge bogen ender filmen ganske ok.

Skulle PJ havde lavet en anden slutning end den i bogen?

Hvis du ville have haft det med Saruman og Herredet med, ville det kræve at
en film kunne klare to endegyldige klimakser, og den går altså ikke.

PJ forklarer udmærket på kommentatorsporet til TTT i EE-versionen netop
hvorfor Saurman/Herredet sekvensen ikke er med.

Men "happy ending" er det vel heller ikke? Det er vel bare "ending", for PJ
fanger ganske flot hvordan historien også slutter i bogen.

Kent Kirkegaard Jensen - der synes kritikken af ROTK's slutning er for
voldsom.
www.heavyjam.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-09-04 21:57

On Sat, 25 Sep 2004 23:08:18 +0200, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote:

>Hvad mener du med "heldigvis"?

Fordi jeg finder slutningen god. Lige efter at have set ROTK første gang var
jeg også lidt lunken, men efter flere gennemsyn mener jeg den holder. Jeg er
ikke sikker på at endnu et klimaks med scouring, ville være hensigtsmæssigt
for trilogien i Jackson's form. Jeg ville da gerne have haft det med, men så
skulle filmen have været meget længere.
Måske det kommer hvis Jackson's drøm om at vende tilbage og lave flere
scener, bliver til virkelighed.

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-09-04 23:00

Brian P wrote:

> Øh, hvordan kan 50 minutter gøre en i forvejen langstrukken og halvkedelig
> film bedre? .oO(mon de tilføjer endnu 4 slutninger til afslutningen/erne?)

Den er ikke langtrukken og halvkedelig, tværtimod er biografversionen
alt for hurtigt pacet så scenerne og historien ikke har tid til at
"ånde"; samme problem havde TTT i biografversionen. Den eneste del der
var ordentligt pacet, var slutningen som havde præcis den rette længde
og det rette tempo og det rette indhold.

/David

Fra : Brian P

Dato : 25-09-04 14:12

> [...]
> var ordentligt pacet, var slutningen som havde præcis den rette længde
> og det rette tempo og det rette indhold.

okdérervisåikkeenige;)Ps:mittastatureråndssvagtogvilikkelavemellemrum,derfor

Fra : PerX ...

Dato : 26-09-04 14:45

In article <2rlunlF1bhb86U1@uni-berlin.de>, kanal@klog.dk says...

> "Erik" <egern-dd@skoven.wx> skrev i en meddelelse

> Øh, hvordan kan 50 minutter gøre en i forvejen langstrukken og halvkedelig
> film bedre? .oO(mon de tilføjer endnu 4 slutninger til afslutningen/erne?)

Den er jo lavet for folk som kunne lide filmen.

Men ja, vi mangler 'the reduced cut' hvor man lige fjerner 90 minutter
:)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-09-04 15:32

> Den er jo lavet for folk som kunne lide filmen.
>
> Men ja, vi mangler 'the reduced cut' hvor man lige fjerner 90 minutter
> :)

Eeek! Ve og skræk, det ville jo være en katastrofe hvis et sådant eksemplar
kom på markedet :-| !

Mvh. Martin

Fra : Morbid Angel

Dato : 26-09-04 15:41

On Sun, 26 Sep 2004 16:32:12 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>Eeek! Ve og skræk, det ville jo være en katastrofe hvis et sådant eksemplar
>kom på markedet :-| !
>
>Mvh. Martin

Ja eller at de laver en 3 timer lang version sammenklippet fra alle 3
film, derefter kan de sælge den som en miniserie i 2 dele til tv
stationerne =)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 27-09-04 00:16

Således skrev Morbid Angel den Sun, 26 Sep 2004 16:40:35 +0200:

>Ja eller at de laver en 3 timer lang version sammenklippet fra alle 3
>film, derefter kan de sælge den som en miniserie i 2 dele til tv
>stationerne =)

I 4:3-format og med passende huller til reklamer. Så skal den bare
komme på 3+ tre gange om året og vi er sikret evig undeholdning
herinde...

Knud
--
<g0atb0t> What's ADD stand for? Attention Deficit LET'S GO RIDE BIKES!
- http://bash.org/?22094

Fra : Martin Johansson

Dato : 27-09-04 12:05

"Erik" <egern-dd@skoven.wx> skrev i en meddelelse

> Wow, over 50 minutter længere.
> Stort kryds i kalenderen den 14. december

Ryk lige dit kryds fire dage.
Danskerne får allerede boksen den 10 december.
http://www.dvd-express.dk/nyhedID.asp?sel=173

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-09-04 12:15

On Mon, 27 Sep 2004 13:05:28 +0200, "Martin Johansson"
<martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> wrote:

>"Erik" <egern-dd@skoven.wx> skrev i en meddelelse

>Ryk lige dit kryds fire dage.
>Danskerne får allerede boksen den 10 december.
>http://www.dvd-express.dk/nyhedID.asp?sel=173

Hvad men Nordmænd som bor og arbejder i landet?
:)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Martin Johansson

Dato : 27-09-04 12:38

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> Hvad men Nordmænd som bor og arbejder i landet?
> :)

De må vel tage på indkøb undercover.

Alt efter varighed på opholdet, kan en evt. Nordmand nok også godtages som
"skabsdansker"