ROTK udvidelsen?
Fra : Mia Coordt

Dato : 25-09-04 09:22

Hejsa Gruppe

Er der nogen, der ved, hvornår ROTK udvidelsen med 4 skiver er på banen? Jeg
har tjekket forskellige sites, men kan ikke engang finde noget under
"kommende film". Jeg mener at have hørt, den skulle udgives i
oktober/november.

Kommer der i det hele taget en udvidet???

Mvh
Mia

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-09-04 09:53

Mia Coordt wrote:

> Kommer der i det hele taget en udvidet???

Ja, omkring midten af december. Forskellige sites kommer med forskellige
datoer, men de ligger alle imellem de 7 og den 20 december.
Mvh
Lars Hoffmann

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-09-04 09:51

Lars Hoffmann wrote:

> Ja, omkring midten af december. Forskellige sites kommer med forskellige
> datoer, men de ligger alle imellem de 7 og den 20 december.

Netop.

Og nok så vigtigt:

Den udvidede ROTK kommer sammen med de to andre udvidede film i
biografer verden i oktober! D. 22. oktober har Cinemaxx og Imperial
marathon med disse tre film. Vi får altså ROTK EE i biografen _før_ vi
får den på dvd!

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-09-04 16:14

David Rasmussen wrote:

> [...]
> biografer verden i oktober! D. 22. oktober har Cinemaxx og Imperial
> marathon med disse tre film. Vi får altså ROTK EE i biografen _før_ vi

"verden over" skulle der stå.

/David

Fra : Thomas

Dato : 27-09-04 00:27

> Ja, omkring midten af december. Forskellige sites kommer med forskellige
> datoer, men de ligger alle imellem de 7 og den 20 december.

www.lordoftherings.net som vel er filmenes officielle hjemmeside, siger den
14.
december... Så mon ikke man kan betegne det som den officielle bekræftede
dato??

Mvh. Thinas

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-09-04 09:21

Thomas wrote:

> [...]
> 14.
> december... Så mon ikke man kan betegne det som den officielle bekræftede

Jo, men den dato er kommet efter at Lars skrev sit indlæg :)

/David

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-09-04 16:23

> [...]
> "kommende film". Jeg mener at have hørt, den skulle udgives i
> oktober/november.
>
> Kommer der i det hele taget en udvidet???

det kommer der helt sikkert., ved dog ikke præcis hvornår, men medio
december har jeg hørt fra flere kilder.

Hvad jeg imidlertid gerne vil høre, er om der er nogen nyhed ang. en evt. 12
Disc Extended Collectors Edition eller noget i den stil, med alle 3 film, i
lange versioner, plus en hulens masse bonus materiale?

Sådan en vil jeg gerne have nemlig :)

Jonny.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-09-04 20:08

Mia Coordt wrote:
> Kommer der i det hele taget en udvidet???

Kan Peter Jackson (og New Line Cinema) lide at tjene penge???

--
Peter Knutsen
sagatafl.org