Russ Meyer RIP
Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 22-09-04 17:37

http://film.guardian.co.uk/news/story/0,12589,1310250,00.html

En af filmkunstens mere kuriøse mestre døde desværre i dag. The Guardian
kalder ham skin-flick auteur, og det er vel egentligt en vældigt rammende
beskrivelse. Hans film havde en ganske særlig stil, og var de ikke
verdenshistoriens største og dybeste, ja så var de da i hvert fald
underholdende. Og som bekendt ofte med et blikfang, der virkede mindst lige
så effektivt som moderne Hollywoodfilms mange cgi-effekter (på hankønsvæsner
i hvert fald)

Og lige et par ord om et par af filmene:

http://film.guardian.co.uk/gall/0,8544,1310268,00.html

Mvh Mikkel

Fra : Silver

Dato : 23-09-04 14:53

EJ! så er brystnarkomanen sgu skredet i svinget....well sådan går det når
man siger Faster, Pussycat! Kill! Kill! :D.

Jeg har nydt flere af hans film og var speciel betaget af Kitten Natividad
som han brugte flittigt :D.

Rest in Peace in tittieheaven.

Silver.

Fra : this guy

Dato : 27-09-04 01:33

www.brainsonfilm.com/invisboard/he was the best, yes

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 23-09-04 18:51

> [...]
lige
> så effektivt som moderne Hollywoodfilms mange cgi-effekter (på

Har set et par stykker af hans film, og hvor var de dog amatør agtige...og
hvor var jeg da godt underholdt ved ikke helt hvorfor, selvfølgelig
hjælper det at man dybt i sit indre gemmer på en lille brystoman, som får
alt hvad han drømmer om i filmene.

Men hvad må siges at være hans "bedste" film???

Mvh. Brian

Fra : Jesper

Dato : 24-09-04 03:11

Brian, Rikke & Kristian <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:

> [...]
> alt hvad han drømmer om i filmene.
>
> Men hvad må siges at være hans "bedste" film???

Det er nok en smags sag, jeg kan godt lide 'Faster Pussycat Kill, Kill!'
'Up!', 'Vixen', 'Supervixens' og 'Beyond the Valley of the Dolls'
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Morbid Angel

Dato : 24-09-04 01:11

On Wed, 22 Sep 2004 18:36:51 +0200, "Mikkel Knudsen"
<mikkkel_knudsen@killamail (dot) com> wrote:

I har alle sammen et moderkompleks =)~
Syntes helt ærligt at hans film var latterlige og ikke særligt
gode,men det skal understreges at jeg ikke har set dem dengang de blev
udgivet, men engang i 90'erne, så chockeffekten er nok udeblevet.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : max

Dato : 24-09-04 05:29

On Fri, 24 Sep 2004 02:11:27 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

> [...]
>gode,men det skal understreges at jeg ikke har set dem dengang de blev
>udgivet, men engang i 90'erne, så chockeffekten er nok udeblevet.

Din dvdliste understreger ellers "bad" taste i den store stil
max

Fra : Morbid Angel

Dato : 24-09-04 17:02

On Fri, 24 Sep 2004 05:29:19 +0100, max <max@mail.com> wrote:

>Din dvdliste understreger ellers "bad" taste i den store stil
>max

Smag kan ikke diskuteres =)~ men meninger kan
Men som du selv siger det Russ Meyer er bad taste, dog har storbarmede
kvinder med macho image ikke fascineret mig.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Jesper

Dato : 25-09-04 10:02

max <max@mail.com> wrote:

> Din dvdliste understreger ellers "bad" taste i den store stil
> max

Det er da god smag (Good Taste Made Bad Taste
http://imdb.com/title/tt0366529/ )
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : max

Dato : 24-09-04 05:22

Du vil _aldrig_ blive glemt - Du vil for _altid_ bliver en mester.
max