Ove Sprogøe mindeforestillinger
Fra : John Nissen

Dato : 22-09-04 15:32

Hej!

Jeg har set at Nordisk Film Biografer viser Olsen Banden film på lørdag
gratis for alle.

Derudover kan jeg se at der holdes gratis medlemsforestillinger om søndagen.
Jeg er først blevet medlem af BioZonen i dag.

Er der nogen der ved om det er muligt at bestille billeter, samt overhovedet
have adgang til disse særforestillinger, når jeg ikke har noget medlemskort
endnu?

Skal man oplyse noget kortnummer, eller vise kort ved bestilling?

Håber nogen kan hjælpe?

John

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 22-09-04 18:50

"John Nissen" <john_nissen@my1101tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
overhovedet
> have adgang til disse særforestillinger, når jeg ikke har noget

Du kan prøve på telf. 70 13 12 11. Men de er nok væk. I hvert fald prøve en
af mine kammerater at få billetter til forestillingen i BioCity, Esbjerg her
til aften, men de var væk. Billetter skal dog være afhentet senest fredag
aften, så uafhentede billetter kan erhverves fra lørdag kl. 9:30, hvis det
skulle glippe.

De kan ikke bestilles online.

> Skal man oplyse noget kortnummer, eller vise kort ved bestilling?

Det har ikke nogen ide om, men det er der sikkert en anden venlig sjæl, der
ved.

Mvh

C@rsten

Fra : John Nissen

Dato : 22-09-04 20:35

Hej!

> [...]
> aften, så uafhentede billetter kan erhverves fra lørdag kl. 9:30, hvis det

Jeg har netop ringet til 70 13 12 11 og forespurgt på 2 billetter. Der var
pladser i BioCity Esbjerg lørdag kl. 12.00. Hun sagde at der også var ledige
billetter lørdag kl. 14.00, men der var flest pladser kl. 12.00. Jeg fik
endda 3 muligheder for at vælge hvor jeg ville sidde!

Hun oplyste at arrangementet om søndagen var udsolgt, men det er jo også kun
for medlemmer!

John