SW 4-6 Er vi tilfredse eller?
Fra : Morten Bowman

Dato : 19-09-04 16:54

Hejsa
Tænkt det kunne være meget rart med en tråd om indholdet i boxen og ikke kun
det tekniske.

Personligt er jeg meget imponeret over kvaliteten i lyd og billede!
Jeg har endnu ikke fundet nogle nye ting fra Lucas' side, udover at Anakin
er blevet "opdateret" i SW 6's aller sidste scene.
Hvad med I andre?

Jeg synes dog at musikken er blevet opdateret også. Eller er det fordi lyden
er blevet bedre/tydligere?

Alt i alt er jeg meget tilfreds, men er også glad for jeg har de "rigtige"
gamle versioner

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : PerX ...

Dato : 21-09-04 14:22

In article <bkark012ttuhktba86tlep32ppd9o6f5bq@4ax.com>,
newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid says...
> Hejsa
> Tænkt det kunne være meget rart med en tråd om indholdet i boxen og ikke kun
> det tekniske.

Siger han og fortsætter med en teknisk kommentar:

> Personligt er jeg meget imponeret over kvaliteten i lyd og billede!

;)

Jeg er irriteret over at de fæhovder ikke tillader mig at skifte
lyd/subtitle ved at trykke på den dertil indrettede knap på remoten.

> Jeg har endnu ikke fundet nogle nye ting fra Lucas' side, udover at Anakin
> er blevet "opdateret" i SW 6's aller sidste scene.
> Hvad med I andre?

Jeg så et par ting, men entelig er jeg ligeglad, hvis man er
interesseret er der jo lister på nettet :)

Fra : Sparre

Dato : 21-09-04 15:38

> Jeg er irriteret over at de fæhovder ikke tillader mig at skifte
> lyd/subtitle ved at trykke på den dertil indrettede knap på remoten.

Ja, det slog også mig som værende FULDSTÆNDIGT IDIOTISK...vil gerne se
indløbet på engelsk og så derefter skifte til de danske undetekster uden at
skulle tilbage i menuen......men nej nej...

--
Sparre

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 29-09-04 19:05

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har endnu ikke fundet nogle nye ting fra Lucas' side, udover at
> Anakin er blevet "opdateret" i SW 6's aller sidste scene.

*bonk*

^^ Lyden af en stormtrooper der banker hovedet mød en 'lav dør' på
dødsstjernen i scenen hvor R2 og 3PO bliver opdaget...

Mener ikke at denne klassiske 'blooper' har haft en sound effect
tidligere... Jeg morede mig defor gevaldigt!

Den største forskel på at se filmene nu, og dengang, er imidlertid
at jeg spiller Star Wars Galaxies i øjeblikket. Det har virkelig
en betydning på den måde jeg ser filmene på nu :)

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /