Resident Evil 2 - overraskende positiv
Fra : spæf

Dato : 17-09-04 23:59

Da Resident Evil 1 i sin tid kom ud, hoppede jeg med på hypen. Rask væk røg
drengene med i biffen for at se en god gang smadder. Vi blev svært skuffede.
Historien i filmen var egentlig ok for genren, men udførelsen var
elendig...hvor var alle de fede effekter, store våben og seje bemærkninger
?? De var der ikke !!! Skuffende.

Pga. dette var det med nogen tøven at jeg gik ind og så 2'eren idag. Det kom
dog heldigvis til skamme...
Nr. 2 har stadig den gode historie med, men samtidig har de også brugt nogle
penge på den. Godt med fede stunts, eksplosioner, gode gys og fede speciel
effects.

Dejlig drengerøvs action med alt det som 1'eren ikke havde, absolut
seværdig.
--
Hilsner

spæf

"live long and prosper"

Fra : Brian k

Dato : 18-09-04 00:04

spæf wrote:
> [...]
> udførelsen var elendig...hvor var alle de fede effekter, store våben
> og seje bemærkninger ?? De var der ikke !!! Skuffende.

Hej

Jeg syntes at 1'eren var rigtig god og levede op til alt hvad jeg havde
forventet (syntes der var masser af seje specieleffects).

Måske du skulle se den igen?

Ser rigtigt meget frem til at se 2'eren

Fra : spæf

Dato : 18-09-04 12:58

> Måske du skulle se den igen?

Har tænkt tanken

--
Hilsner

spæf

"live long and prosper"

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 20-09-04 07:58

"Brian k" <brian@nospam.com> wrote in message news:<cifqhv$51f$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
>

> Jeg syntes at 1'eren var rigtig god og levede op til alt hvad jeg havde
> forventet (syntes der var masser af seje specieleffects).

Jeg elsker i hvert fald "tyveri sikringen", der stopper SWAT-teamet og
ville gerne have den derhjemme i lejligheden .
Jeg synes nu ikke 1'eren mangler så meget. Hundene er kanon godt
lavet.
Men jeg synes nu også at 2'eren er finfed .

Fra : PerX ...

Dato : 21-09-04 14:24

In article <414b6c51$0$26359$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>,
teaterlyd@NEjNEJofir.dk says...
> [...]
> penge på den. Godt med fede stunts, eksplosioner, gode gys og fede speciel

Hvordan skulle slutningen forstås - hun var et program?