Ringenes Herre Extended Extramateriale
Fra : Popeye

Dato : 17-09-04 19:22

Er der nogen der ved om extra-materialet(bag om filmene m.m) er ens for
boksudgaverne af 1'eren og 2'eren.
Jeg har 2'eren og vil ha' 1'eren i extended, men er i tvivl om jeg skal
købe boksen med extra-guf, hvis nu det er ca det samme som det jeg har.

Pop

Fra : Kong Kent

Dato : 17-09-04 19:32

> [...]
> Jeg har 2'eren og vil ha' 1'eren i extended, men er i tvivl om jeg skal
> købe boksen med extra-guf, hvis nu det er ca det samme som det jeg har.

Der er *intet* af ekstramaterialet på de to udgivelser der overlapper. Så du
kan roligt købe Ext. Ed. udgaverne af alle tre film. Det giver i alt 6
dvd-skiver med ekstramateriale, når LOTR:ROTK Ex.Ed. kommer d. 14. december,
og alle 6 skiver er med forskelligt ekstramateriale.

Så du kan roligt gå ned og købe 1'eren i den lange udgave med 4 skiver. Der
er ikke noget derpå som du har på 2'eren. Herligt ikke?

Kent Kirkegaard Jensen - der har de to lange, og venter på den tredje i
december...
www.heavyjam.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-04 19:37

"Popeye" <popeye@mailnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har 2'eren og vil ha' 1'eren i extended, men er i tvivl om jeg skal
> købe boksen med extra-guf, hvis nu det er ca det samme som det jeg har.

Det er det i hvert fald ikke. Køb du bare!

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 17-09-04 22:01

"Martin Skovbo"

> Det er det i hvert fald ikke. Køb du bare!

Kan man egentlig købe dem uden ekstramateriale, så de ikke koster 449,- ?
Jeg har etteren og toeren, men vil da gerne have treeren lidt billigere!

Mvh.
Lars

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-09-04 23:09

Lars Lauridsen wrote:

> Kan man egentlig købe dem uden ekstramateriale, så de ikke koster 449,- ?
> Jeg har etteren og toeren, men vil da gerne have treeren lidt billigere!

Så går du jo glip af al det nye ekstramateriale på
ROTK EE?

Men du kan jo i øvrigt godt købe EE-udgaverne
billigere end 449. Hvis du f.eks. køber via cd-wow
eller lignende. Læs tilbage i gruppen og find
axel, dvdpricecheck, dvdcompare etc.

/David

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 21-09-04 18:12

> [...]
>
> Men du kan jo i øvrigt godt købe EE-udgaverne
> billigere end 449. Hvis du f.eks. køber via cd-wow
> eller lignende. Læs tilbage i gruppen og find

Jeg har kun benyttet cd-wow nogle få gange, men kan det så også lade sig
gøre at få danske tekster på derfra? For den jeg ser derinde nu, har kun
engelske.

Mvh.
Lars

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-09-04 20:13

Lars Lauridsen wrote:

> Jeg har kun benyttet cd-wow nogle få gange, men kan det så også lade sig
> gøre at få danske tekster på derfra? For den jeg ser derinde nu, har kun
> engelske.

Der er masser af udgivelser på cd-wow med danske
tekster, også nogle af dem hvor de ikke har
skrevet det. Men man bliver naturligvis nødt til
at være sikker, hvis man vil være sikker :)

Der er en tråd på dahf:

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6846&highlight=danske+tekster+cdwow

Som dog godt kunne være længere...

/David

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 21-09-04 07:27

Det er altid godt at alliere sig med:
www.dvdcompare.net
eller
www.dvdbeaver.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-09-04 23:13

Popeye wrote:

> [...]
> Jeg har 2'eren og vil ha' 1'eren i extended, men er i tvivl om jeg skal
> købe boksen med extra-guf, hvis nu det er ca det samme som det jeg har.

Der er intet ekstramateriale til fælles på
udgivelserne.

Men det vigtigste er da:
Hvis du kun køber biografudgaven af 1eren, så får
du jo en langt dårligere film end hvis du køber
extended-udgaven! Det er langt vigtigere end noget
ekstramateriale.

/David

Fra : Popeye

Dato : 18-09-04 09:53

Tak for svarene!
Jeg vil fluks bestille et eksemplar hjem fra GB, selvfølgelig Extended og
nu altså også med ex-matr.

Pop