Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mere klare billedlommer???
Fra : Anders F

Dato : 07-10-04 20:35

Jeg har gennem længere tid brugt standard "3 på tværs" fotolommer (fx. fra
Bantex). Imidlertid generer det mig at plasten "spiser" så meget kontrast!
Så jeg tænkte: Nogen må ha' fundet på noget bedre - og så ved nogen i
gruppen det???

Takker,
Anders

Fra : HKJ

Dato : 07-10-04 20:39

"Anders F" <af-spam@hi5.dk> wrote in message
> [...]
> Bantex). Imidlertid generer det mig at plasten "spiser" så meget kontrast!
> Så jeg tænkte: Nogen må ha' fundet på noget bedre - og så ved nogen i

Hvad med de selvklæbende lommer (også fra Bantex)?

Fra : Anders F

Dato : 07-10-04 20:50

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote in message

> "Anders F" <af-spam@hi5.dk> wrote in message
>
> Hvad med de selvklæbende lommer (også fra Bantex)?

Dem kender jeg ikke! (Og Bantex' sider er "under konstruktion")-:
Er der folie over? Kan man flytte billederne efterfølgende?

Mvh.
Anders

Fra : HKJ

Dato : 07-10-04 21:07

> Dem kender jeg ikke! (Og Bantex' sider er "under konstruktion")-:
> Er der folie over? Kan man flytte billederne efterfølgende?

Det er et papstykke, som passer i et almindelig ringbind.
Der er en klar folie omkring og noget svag lim (Tænk "Post-it" sedler)
imellem papstykke og folie.
Jeg fandt dem i Bingo i Frederiksbergcenteret, men de var ret dyre, jeg
mener det var 40-45 kr for en pakke med 10 styk (dvs. 20 sider med plads til
billeder).

Fra : Anders F

Dato : 07-10-04 21:26

> "Anders F" <af-spam@hi5.dk> wrote in message

> Det er et papstykke, som passer i et almindelig ringbind.
> Der er en klar folie omkring og noget svag lim (Tænk "Post-it" sedler)
> imellem papstykke og folie.

Det lyder OK - hvis folien alså er rigtigt klar

> Jeg fandt dem i Bingo i Frederiksbergcenteret, men de var ret dyre, jeg
> mener det var 40-45 kr for en pakke med 10 styk (dvs. 20 sider med plads
> til
> billeder).

Ja, det summer sig jo! Måske man kan finde dem pr. postordre... Har du et
typenummer eller lignende? Well, jeg kommer nok til at købe en tester hos
Bingo anyway...

Takker,
Anders (der gerne hører om flere muligheder)

Fra : HKJ

Dato : 07-10-04 21:35

> Det lyder OK - hvis folien alså er rigtigt klar

Det er en klar folie, om den er klar nok til til dig, må du selv afgøre.

> Ja, det summer sig jo! Måske man kan finde dem pr. postordre... Har du et
> typenummer eller lignende? Well, jeg kommer nok til at købe en tester hos
> Bingo anyway...

Det må være: 7170 07 "Selvklæbende fotoblade"