Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon har trukket firmware opdatering til ~
Fra : Tommy Jensen

Dato : 05-10-04 16:04

Der er endnu ikke kommet nogen melding fra Canon men firmwaren kan
ikke længere downloades fra

http://web.canon.jp/Imaging/BeBit-e.html

Er sådan noget sket før i forbindelse med Canon DSLR's?

MVH Tommy

Fra : Langgaard

Dato : 05-10-04 17:15

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Der er endnu ikke kommet nogen melding fra Canon men firmwaren kan
> ikke længere downloades fra
>
> http://web.canon.jp/Imaging/BeBit-e.html
>

> Er sådan noget sket før i forbindelse med Canon DSLR's?

Hej

De har vel fundet en fejl, og trukket opdateringen tilbage, det er vel bare
et spørgsmål om dage inden den er der igen.

Virker dit kamera da ikke ?

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Tommy Jensen

Dato : 05-10-04 17:21

On Tue, 5 Oct 2004 18:14:58 +0200, "Langgaard"
<langgaard@klarupnet.dk> wrote:

>De har vel fundet en fejl, og trukket opdateringen tilbage, det er vel bare
>et spørgsmål om dage inden den er der igen.
>
>Virker dit kamera da ikke ?

Jo det gør skam.

MVH Tommy

Fra : rosenauer.dk

Dato : 05-10-04 18:10

> De har vel fundet en fejl, og trukket opdateringen tilbage, det er vel
bare
> et spørgsmål om dage inden den er der igen.
>
> Virker dit kamera da ikke ?

... for nu i alt fald - men det er da stadig meget foruroligende at de først
sender en firmware ud og så trækker den igen. Jeg håber absolut ikke det
skyldes noget virkelig seriøst..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Don

Dato : 06-10-04 23:36

On Tue, 05 Oct 2004 17:04:04 +0200, Tommy Jensen <toj@worldonline.dk>
wrote:

>Der er endnu ikke kommet nogen melding fra Canon men firmwaren kan
>ikke længere downloades fra
>
>http://web.canon.jp/Imaging/BeBit-e.html
>

>Er sådan noget sket før i forbindelse med Canon DSLR's?

Nogle havde et problem med opdateringen, deres 20D døde...

Fra : Tommy Jensen

Dato : 07-10-04 07:07

On Thu, 07 Oct 2004 00:35:38 +0200, Don <donspunk@hotmail.com> wrote:

>Nogle havde et problem med opdateringen, deres 20D døde...

Ja det ved jeg godt, det var ikke det spørgsmålet gik på. Det gik på
om Canon tidligere har trukket firmware opdateringer tilbage?

MVH Tommy