Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Konica-Minolta Dynax 7D - Nu med pris
Fra : Rune B. Broberg

Dato : 04-10-04 21:26

Konica-Minolta har annonceret deres nye kamera, Dynax 7D, og Westheimer
i Danmark har fået en vejledende pris - 13.000kr for huset alene.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : lehd

Dato : 09-10-04 11:48

"Rune B. Broberg" <mihtjel@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> Konica-Minolta har annonceret deres nye kamera, Dynax 7D, og Westheimer
> i Danmark har fået en vejledende pris - 13.000kr for huset alene.
>
> --
> Rune B. Broberg

Det er mange penge og jeg har netop investeret i Minolta Dimage A2...men det
er måske nu jeg skal sætte mine Objektiver til salg, jeg har Minolta AF-Lens
70-210 plus en anden jeg tror er Minolta 35-70.
Men hvordan mon de prissættes nu ?
mvh Kirsten

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 09-10-04 23:18

lehd <xxx@ofir.dk> wrote:
> [...]
> er m?ske nu jeg skal s?tte mine Objektiver til salg, jeg har Minolta AF-Lens
> 70-210 plus en anden jeg tror er Minolta 35-70.

Tjah - vel sagtens ikke lavere end før. Men der er kommet flere priser,
så samlingen er nu:

Konica Minolta Dynax 7D kamerahus: 13.000kr
Konica Minolta 17-35 f/2.8-4 (D): 5.000kr
Konica Minolta 28-75 f/2.8 (D): 4.000kr
Konica Minolta VC-7D vertikalgreb: 2.000kr

Det er en pæn slat penge i alt, men mon ikke man kan få et godt tilbud
hvis man køber alle 4 ting ;)