Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt digi cam
Fra : Gismo

Dato : 04-10-04 21:07

Jeg er blevet sat til at finde et digi cam men ved ikke ret meget om dem, så
håber I kan hjælpe lidt.

Følgende krav skal gerne overholdes:

God billedkvalitet
Lille og kompakt (gerne sølvfarvet)
Helst med SD hukommelseskort
God zoom funktion
Være let at bruge
Koste under 3k med ekstre hukommelseskort (128-256 mb)

På forhånd tak

--
Gismo

Fra : Esben

Dato : 04-10-04 22:22

"Gismo" <stivnisse_fisk_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> God zoom funktion
> Være let at bruge
> Koste under 3k med ekstre hukommelseskort (128-256 mb)

Nikon 3700 eller HP r707.

--
Esben

Fra : Ole Baun

Dato : 04-10-04 22:45

> [...]

> God zoom funktion
> Være let at bruge
> Koste under 3k med ekstre hukommelseskort (128-256 mb)

Hej Gismo

Jeg er også temmelig ny her, men det er min fornemmelse; - efter at ha´
fulgt lidt med her, at der er mange der er glade for Canon´s produkter, fx
Ixus 500. Men prøv også at se her:

www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/037_hp707_ixus500/

Jeg har lige købt et stk. HP R707, med ekstra hukommelseskort 128 MB, og
taske, for kr. 2.377,- hos
www.PIXmania.com

Det kan jeg godt anbefale.

Ole Baun