Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Gendannelse af slettede billeder
Fra : Henrik Bøggild

Dato : 04-10-04 18:00

Hejsa,

Jeg kan ikke finde svaret vha. google (søger sikkert på noget forkert!!) så
jeg håber nogen kan hjælpe.

En af mine venner har ved et "uheld" (jeg vidste ikke at format betød at
hele kortet blev slettet...) formateret et compact flash kort fuld af
feriebilleder. Nogen der kan anvise et godt program til at forsøge at
gendanne billederne?

Henrik

Fra : emj

Dato : 04-10-04 18:10

Prøv at kikke på
http://www.handyrecovery.com/
Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-10-04 18:35

Henrik Bøggild wrote:
> Jeg kan ikke finde svaret vha. google (søger sikkert på noget
> forkert!!) så jeg håber nogen kan hjælpe.

CF kort bruger et standard IDE interface, så et program til at genskabe
filer på en harddisk burde kunne klare det på et CF kort også.....

PC Inspector File Recovery
PC Inspector Smart Recovery
MY Files

Er et par bud, der måske kan klare det - de kan med slettede filer - men om
de også kan efter en formattering ved jeg ikke helt.......

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk