Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q from a newbie
Fra : XS

Dato : 04-10-04 16:42

Goddag
Hvis man har en printer,hvilket software-program er så passende hvis man vil
lave cd-covers?

Thnx XS(der ikke piratkopierer)

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-10-04 17:05

"XS" <Spam@no.dk> skrev:

> Hvis man har en printer,hvilket software-program er så passende
> hvis man vil lave cd-covers?

CDRLabel er et udmærket lille program:
http://www.cdrlabel.com/

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : XS

Dato : 04-10-04 17:40

> CDRLabel er et udmærket lille program:
> http://www.cdrlabel.com/

Hej Morten-tak skal du have!Det ser ud til at være det jeg mangler.Men jeg
hader at købe ting over nettet,især i udlandet.Kan man købe det "på gaden" i
DK?

Bedste hilsener XS

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-10-04 21:33

"XS" <Spam@no.dk> skrev:

> Hej Morten-tak skal du have!Det ser ud til at være det jeg
> mangler.Men jeg hader at købe ting over nettet,især i udlandet.Kan
> man købe det "på gaden" i DK?

Det tror jeg ikke, at du kan. Der er dog også mange gratis
alternativer, der er mindst ligeså gode.

Prøv eksempelvis at søg på http://www.tucows.com eller
http://www.download.com

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 04-10-04 18:26

> Hvis man har en printer,hvilket software-program er så passende hvis man vil
> lave cd-covers?

Gratis: http://www.coverxp.com/main.asp?page=download.asp

Ved dog ikke hvad du mister ved at vælge "Free" fremfor "Pro".

--
Regards
Simon Walther-Larsen

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 04-10-04 22:02

Simon Walther-Larsen wrote:

> Gratis: http://www.coverxp.com/main.asp?page=download.asp
>
> Ved dog ikke hvad du mister ved at vælge "Free" fremfor "Pro".

Så vidt jeg husker, kører der et par reklamer i bunden af den gratis
version - ikke noget der generer.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : XS