Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
K: forløbsfiltre
Fra : Henrik L. S.

Dato : 02-10-04 13:48

Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med forløbsfiltre til mit Fuji
7000 -sådan noget med gradueret toning af himlen osv.
Har i Cokins katalog fundet frem til filtre nr. 125 & 121 som umiddelbare
ideer.
Er der nogen her i NG, der ligger inde med noget sådant (eller andet
lignende), som de ikke selv bruger, er jeg interesseret i at købe lidt
forskelligt af slagsen.
Venlig hilsen
Henrik L Sørensen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-10-04 15:40

"Henrik L. S." <Henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen her i NG, der ligger inde med noget sådant (eller andet
> lignende), som de ikke selv bruger, er jeg interesseret i at købe lidt
+++++++++++++++++++++++++

Hej Henrik.

Jeg vil mene at du har større muligheder i denne gruppe
dk.marked.privat.foto det er et forsøg værd.
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Henrik L. S.