Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Dias show" / på cd
Fra : David Bust

Dato : 01-10-04 13:05

Hej alle.

Jeg skal ha lavet en CD med nogle af mine billeder på.
Det skal være med sort bagrund og så skal billederne overlappe
hinandne stille og rolig med envt lidt musik i bagrunden. Det skal
være sådan at når man får CDén i hånden skal man bare smide
den i og så starter den selv op med "Showet"

Mit spørgsmål er så nogen der kender et godt (måske Grtis) porgram
man kan lave sådan noget i ?

Mvh
David

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 01-10-04 15:14

Hejsa!
Irfanview kan det meste af det du eftersøger - bare ikke det med overgange.
Det er gratis og kan hentes på www.irfanview.com
Hilsen Bo

Fra : Carina

Dato : 01-10-04 15:32

Der er også HP Memories Disc som vist også kan downloades gratis fra hp's
hjemmeside. dog syntes jeg at det "trykker" billederne når de er
opretstående;O(
/Carina

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 01-10-04 16:49

www.xat.com
det er kanon - klarer det hele!

Fra : David Bust

Dato : 02-10-04 10:29

Det er ikke rigtig nogen af dem er der er super fede.

Nogen med andre forslag ?

DAvid

Fra : Henning

Dato : 03-10-04 17:17

> Det er ikke rigtig nogen af dem er der er super fede.
>
> Nogen med andre forslag ?

Nero 6 kan lave det og meget andet. Følger med mange brændere. Hvis ikke -
så ikke helt gratis, men kan købes til kr. 89,00 + porto her:

http://www.prishammeren.dk/shop/productinfo.asp?id=121

eller hent en demo version her:

http://www.nero.com/en/631934351031098.php

Håber du kan bruge det til noget.

mvh Hennng

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 04-10-04 06:59

"David Bust" <wost@wost.dk> wrote in message
> Det er ikke rigtig nogen af dem er der er super fede.
>
> Nogen med andre forslag ?
>
> DAvid

Hej David

Prøv Proshow Gold: http://www.photodex.com/products/proshowgold/