Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dias
Fra : Battlefield´s

Dato : 30-09-04 19:03

Hej
Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe, men....
jeg har arvet en del dias fra min far og nu vil jeg jo gerne have dem over
på et mere brugbart materiale som f.eks. papirbilleder eller CD.
Er den eneste mulighed virkelig at få det gjort hos f.eks. Merlin for en
startpris tæt ved 100 kr + temmelig meget pr. billede? Eller er der en anden
mulighed?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 30-09-04 19:13

Ludvigsen Foto Gothersgade 115 kbhvn
ludvigsenfoto@vip.cybercity.dk

40 Dias for ca 100 kr på CD
hvis jeg husker rigtigt
mvh Ebbe

Fra : den ægte fotomand

Dato : 30-09-04 22:43

tjek bingo foto:

http://www.bingofoto.dk/default.asp?SideId=21

Vh Per

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Hans Kruse

Dato : 01-10-04 04:04

Hvis der er tusinder af billeder, så vil jeg råde dig til at
anskaffe en filmscanner. Hvis det er nogle få hundrede, så få dem
lavet ude i byen. Prøv at se tilbage i denne gruppe.

Mvh, Hans

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-10-04 06:21

In article <415c4a7b$0$14232$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Battlefield´s wrote:
> [...]
> startpris tæt ved 100 kr + temmelig meget pr. billede? Eller er der en anden

De professionelle, eller brug digitalt kamera på stativ.