Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjæææælllppp
Fra : J

Dato : 29-09-04 23:02

Hej
Jeg har et HP Photosmart 935 og til det tre SD kort - de to på 128mb.
Jeg har været på en smuk tur i dag, og fyldt det ene kort og begyndt på
næste.
Nu har jeg så lige villet hente billederne ind på min pc'er for at se, hvad
jeg havde fået med hjem.... og så kan jeg ikke åbne det fulde kort.... der
står bare i displayet
Card unreadable - og det er jeg godt nok meget ked af - for det første
p.g.a. af næsten hundrede billeder - hvoraf der er nogen jeg havde ventet
mig meget af. For det andet fordi vi skal på ferie til Venedig i næste uge,
og der havde jeg regnet med at skulle bruge kortene.
Det andet kort fungerer helt normalt.
Hvad skal jeg gøre - har prøvet at finde løsninger på nettet - har fundet
nogle råd og prøvet, men det hjalp altså ikke spor..... er der nogen her,
der kan hjælpe mig.

hilsen Jette

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-09-04 23:18

J wrote:

> Hvad skal jeg gøre - har prøvet at finde løsninger på nettet - har fundet
> nogle råd og prøvet, men det hjalp altså ikke spor..... er der nogen her,
> der kan hjælpe mig.

Hej Jette

Hvad konkret har du prøvet af råd?

Skulle man tro http://board.gulli.com/thread/299921
så virker http://www.z-a-recovery.com/download.htm

mvh

Carsten Riis

Fra : Simon Nielsen

Dato : 30-09-04 00:00

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in message
> [...]
> nogle råd og prøvet, men det hjalp altså ikke spor..... er der nogen her,

Hej, har du en kortlæser? Det er i hvert fald klart det bedste alternativ
til kamraets funktion, så kan du være heldig at få dem ud.

Mvh
Simon

Fra : J

Dato : 30-09-04 22:16

Nu har jeg fået løst problemet. Jeg gik til min Photocare-forretning, og de
kunne læse billederne ind via en kortlæser, de havde også lige fået noget
nyt software til dette brug. Så jeg fik lagt billderne ned på en CD og
formateret kortet, og nu virket det igen. De sagde, at det sikkert var fordi
jeg var kommet til at lukke for kameraet imens det var ved at gemme et
billede ned. Hvis man gør det, så kan kortet nemlig låse sig - forklarede
de.
Så det må jeg lige huske på.
Jette