Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gendannelse af billeder fra CF kort
Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 29-09-04 09:56

Hej NG

Vi har en lille nødsituation, som vi håber i kan hjælpe os med.
Her til morgen var vi til sølvbryllup. Mebragt os havde vi et Canon IXUS400
med et Sandisk 256MB CF kort. Nu da alle billederne var taget, var min vens
kæreste så uheldig at lege med kameraet, med den uheldige udgang at kortet
blev formateret...!

Er det muligt som med en harddisk, at gendanne de slettede billeder? Det er
sgu kanon ærgerligt, så vi krydser fingre for der er noget at gøre.

På forhånd tak for hjælpen.

Kenneth Østergaard

Ved direkte svar fjernes ns fra mailadressen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 29-09-04 10:00

Hej,

søg tilbage i denne gruppe. Emnet er oppe flere gange om måneden

Bo //

Fra : Peter Schroeder

Dato : 29-09-04 10:23

"Kenneth Oestergaard" skrev
> [...]
> Er det muligt som med en harddisk, at gendanne de slettede billeder? Det er
> sgu kanon ærgerligt, så vi krydser fingre for der er noget at gøre.

Hvis kameraet overskriver kortet med nuller, så nix.
Hvis ikke, kan de sikkert reddes med:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Svend Erik Laugesen

Dato : 01-10-04 10:37

Der findes et lille program der hedder PC INSPECTOR SMART RECOVERY. Det er
gratis. Jeg har brugt det flere gamge, og det virker perfekt, så det kan
varmt anbefales.
God fornøjelse

Sv.E.