Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par actionskud
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 09:50

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-09-04 12:48

Jacob wrote:
> Fodboldkampe med SønderjyskE på Haderslev Fodboldstadion:

Bortset fra den noget udblændede himmel, ganske hyggelige billeder :)

Hvad er der sket med kanten på 1'eren ?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Kenneth K

Dato : 29-09-04 15:22

On 29 Sep 2004 11:47:55 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:

> [...]

Det er nogle gode sportsbilleder synes jeg. Vil du fortælle hvilket
objektiv billede 1 er taget med?

> Hvad er der sket med kanten på 1'eren ?

Hans, det ligner noget efterbehandling. Jeg synes det virker godt, men det
er bare ikke helt perfekt. Se f.eks den røde spillers venstre fod og
omkring deres hoveder, der er lidt "aura" over det.

vh.
Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 15:32

"Kenneth K" <fake@it.com> skrev i en meddelelse
newsse3d62iyxk021p@news2.tele.dk...

> Det er nogle gode sportsbilleder synes jeg. Vil du fortælle hvilket
> objektiv billede 1 er taget med?

Billede 1-4 er taget med Nikkor 80-200mm 1:2.8 ED.
Billede 5-6 er taget med Sigma 17-35mm 1:2.8-4 EX.

Alle billeder er skudt med Nikon D2H.

> Hans, det ligner noget efterbehandling. Jeg synes det virker godt, men det
> er bare ikke helt perfekt. Se f.eks den røde spillers venstre fod og
> omkring deres hoveder, der er lidt "aura" over det.

Nemlig, efterbehandling i levels i Photoshop.

Tak for jeres kommentarer!

Fra : Lars Troels

Dato : 29-09-04 20:58

Flotte sportsfoto's