Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
TDConline fremkaldelse af digitale billede~
Fra : Carsten Riis

Dato : 29-09-04 00:49

Hej alle

Jeg overvejer at få fremkaldt nogen billeder hos TDConline.

Prisen syntes jeg også er rimelig. 22 billeder er 41,73 (jf.
digifotopriser.dk) da meget rimelig.

TDC's laboratorie CEWE, hvilket jo i forbrugerstyrelsens test jo fik
gode karakterer.

Men men men, hvad med kundererfaringer? Nogen herinde som har prøvet
TDCs fotoservice?

mvh

Carsten Riis

NB: Medmindre min googlesøgning har slået helt fejl, så har TDCs
fotoservice ikke været diskuteret før.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 29-09-04 06:20

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg overvejer at få fremkaldt nogen billeder hos
> TDConline.
>
> Men men men, hvad med kundererfaringer? Nogen herinde som

Min erfaringer med TDC's fotoservice gennem et pr år er
tilfredsstillende. Det samme udsagn
får jeg fra de *gæster*, som selv har hentet billeder fra
det såkaldte fotoalbum,
man kan bruge.

Hans-Jørgen