Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en lille fyr
Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-09-04 13:48

Vi kan allesammen huske hvor svært det var at ramme
munden med skeen da vi var små (nå det kan vi måske ikke;))
men her er en lille fyr der må kæmpe for at maden ikke
smutter væk -- Tror jeg havde kameraet på high speed
500mm med 1,4 converter og billedet er beskåret helt ind
til org størrelse (100%).. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1343227

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-09-04 14:30

-max- wrote:

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1343227

Sublimt...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik W.

Dato : 27-09-04 15:19

> [...]
> smutter væk -- Tror jeg havde kameraet på high speed
> 500mm med 1,4 converter og billedet er beskåret helt ind

Det kan man da kalde frisk fisk - eller sushi extra fresh
Måske et af dine bedste billeder - men jeg kan huske rigtig mange billeder
af dine hvor jeg har tænkt det.
Du burde lave en udstilling Max.

Mvh Erik

Fra : Møller's

Dato : 27-09-04 15:59

Det er sgu' godt fanget...ja også af fotografen
Virkelig flot.

Mvh
Møller

Fra : fam. Ager

Dato : 27-09-04 17:35

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1343227
det er sku rigtig flot fanget af jer begge :0)

torben

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 27-09-04 20:16

On Mon, 27 Sep 2004 14:47:37 +0200, -max- wrote:

> [...]
> smutter væk -- Tror jeg havde kameraet på high speed
> 500mm med 1,4 converter og billedet er beskåret helt ind

Kanon flot billede.

Jeg er meget misundelig på dig over alle de flotte billeder du tager. Bare
det var mig. Jeg har lige selv købt DSLR og øver mig på at få bedre
billeder. Det har da allerede givet pote, da der er kommet flere gode i
kassen end jeg plejer til en familie fødselsdag.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-09-04 20:53

"Jens Stadsgaard"
> [...]
> billeder. Det har da allerede givet pote, da der er kommet flere gode i
> kassen end jeg plejer til en familie fødselsdag.

Forhåbentlig mener du inspireret
Dslr er det sjoveste jeg har prøvet siden jeg kiggede i et
Rolliecord og blev svimmel (jeg var lille)..
Øvelse er en go' ting, og deltagelse i feks. den lille ugentlige
konkurrence her i ng er vejen til sucsses, hehe.. Så bare kom
igang Jens: news:cj8hh0$21ag$1@news.cybercity.dk
Og endnu en heldig dag ved søen
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1343936
Tak for alle roserne.. -max-

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 27-09-04 21:22

On Mon, 27 Sep 2004 21:53:18 +0200, -max- wrote:

> "Jens Stadsgaard"

> Forhåbentlig mener du inspireret

Det kan men vel også sige at jeg er.

> [...]
> Øvelse er en go' ting, og deltagelse i feks. den lille ugentlige
> konkurrence her i ng er vejen til sucsses, hehe.. Så bare kom

Jeg har lige bestilt en ny Sigma 4,0-5,6/70-300 Super APO 2 C/EF til mit
Canon 300d. Det er måske ikke verdens bedste men jeg tror det er godt til
pisen efter det jeg har kunnet finde ud af. Så når jeg får det så bliver
det afprøvet nogle steder og se hvad jeg kan få ud af det.

Kender jo heller ikke mit kamera så godt endnu, jeg har kun haft det en
uge nu. Men jeg er vildt imponeret over hvad det kommer ud at mine dårlige
fotos af familien.

Jeg har da også gået med tanken om at deltage med det udstyr jeg har nu.
Jeg har endda tænkt på at deltage med mit gamle canon A40.

> Og endnu en heldig dag ved søen
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1343936
> Tak for alle roserne.. -max-

Ogåå meget flot.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-09-04 21:39

"Jens Stadsgaard"

> [...]
> pisen efter det jeg har kunnet finde ud af. Så når jeg får det så bliver
> det afprøvet nogle steder og se hvad jeg kan få ud af det.

Tillykke med det - spændende..
Tip - Skru' op for iso knappen og brug hurtige lukkertider når du er ude
i 300mm, med tiden kan du skyde på langsommere tider - som du selv
siger øvelse.. Hvis du gider slæbe rundt på det, er et etben stativ en god
ting, Manfrotto/Borgen laver nogle til meget rimelige penge, som er hurtige
at sætte op og justere..

> Kender jo heller ikke mit kamera så godt endnu, jeg har kun haft det en
> uge nu. Men jeg er vildt imponeret over hvad det kommer ud at mine dårlige
> fotos af familien.

Hehe.. Ja det er sjovt..

> Jeg har da også gået med tanken om at deltage med det udstyr jeg har nu.
> Jeg har endda tænkt på at deltage med mit gamle canon A40.

Jamen jeg glæder mig til at se nogle "mennesker ved vandet" -max-

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 27-09-04 21:56

On Mon, 27 Sep 2004 22:39:28 +0200, -max- wrote:

> Jamen jeg glæder mig til at se nogle "mennesker ved vandet" -max-

Det får vi så lige at se om der kommer noget. Jeg bor jo i Hobro og ikke
langt fra Havnen så vand er jeg i nærheden af. Jeg kunne godt tænke mig
det nye objektiv først.

Fra : HS

Dato : 27-09-04 22:38

Kan kun sige flot taget.. helt klart

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-09-04 23:39

> [...]
> Øvelse er en go' ting, og deltagelse i feks. den lille ugentlige
> konkurrence her i ng er vejen til sucsses, hehe.. Så bare kom

Hvad kan jeg sige, andet end imponerende. Og jeg er enig, DSLR er det
sjoveste siden man første gang trykkede på udløserknappen på det Konika C35
mine forældre havde (og har endnu) da man var lille
Men jeg er stadig lige imponeret over de flugtbilleder du viser af svanen,
det virker som om, at de er mere villige til at flyve ovre ved dig end de er
her i Sønderjylland, eller også timer du dine ture bedre end jeg gør, hehe.

MVH
Thomas

Fra : Thor

Dato : 27-09-04 22:41

Flot billede
Hvad er det egentlig for nogle?
Hvor finder du alle de spændende fugle henne?

Venlig hilsen Thomas Riedel

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-09-04 22:57

"Thor"
> Flot billede
> Hvad er det egentlig for nogle?
> Hvor finder du alle de spændende fugle henne?
>
> Venlig hilsen Thomas Riedel

Sashimi spiserne (Sushi er med ris) er - lille lappedykker -
Nogen gange synger de meget smukt (syns jeg) ungen
piver hele tiden, knapt så smukt, men så er de i det mindste
til at finde når de sidder inde i sivene. Billederne er tage på
volden, Christiania ligger omme bag træerne..
Jeg syns ikke der var så mange forskellige fugle i området
sidste år, men det er nok bare fordi jeg er blevet lidt bedre til
at kende forskel på dem, før havde jeg nok bare kaldt den for
and og de små der sidder i træerne var fugle, hehe.. -max-

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 28-09-04 00:57

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:CZT5d.53069$Vf.2540562@news000.worldonline.dk...
> [...]
> smutter væk -- Tror jeg havde kameraet på high speed
> 500mm med 1,4 converter og billedet er beskåret helt ind

Og mesteren har atter en gang overgået sig selv.
Perfekt timing.
Outstanding, sublimt, perfekt. Find selv på flere superlativer, når du klapper dig selv på ryggen fra mig

Jeg tror ikke, at jeg har set et billede fra dit kamera, jeg ikke selv meget gerne ville have taget.
Det her er dog et af de bedste.

Skal du ikke med på safarien på lørdag. Jens Bruun gir garanteret et lift fra KBH.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-09-04 03:05

"Frodo Nifinger"
[...]

Tik tak - Jeg er inviteret på tur torsdag og fredag,
så jeg ved ikke hvor meget jeg er værd lørdag, men hvis
energien er der kigger jeg meget gerne forbi..
Idag var der ikke mangel på flyvende fugle, ret vildt..!
- med få minutters mellemrum
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1344310
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1344261
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1344325
Så må det være nok for denne gang.. Go' nat.. -max-