Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafetten for uge 41 - emne
Fra : Jens Bruun

Dato : 27-09-04 09:04

Som udvalgt fanebærer/stafetoverbringer er det mig en stor glæde og ære at
offentliggøre emnet for fotostafetten i uge 41:

"Efterårsløv"

Husk også denne uges emne; "Mennesker ved vandet" (emnestiller Frodo
Nifinger/Jesper), hvor billeder kan offentliggøres fra torsdag aften, når
Jesper opretter en dertil indrettet resultattråd.

Retningslinier for fotostafetten kan læses her:
http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

Deltagende billeder kan evt. uploades på adressen hhtp://usenet.fotolog.dk:

- De enkelte uger har fået hver deres album
- Albums er navngivet "Uge xx: [emne/opgave]"
- Album-logo for afsluttede uger er det udvalgte "vinderbillede"
- Nyeste albums vises først

Det er selvfølgelig muligt at lægge egne bidrag op. Der gælder følgende:

- Login som "stafet" med password "knipseri"
- Kun ét billede må uploades pr. album
- Billede kan kun uploades i ikke-afsluttede albums, dvs. for aktuelle og
førstkommende uge
- Angiv titel på billedet i feltet "Title"
- Beskriv evt. billede og teknik i feltet "Description"
- Angiv fuldt navn i feltet "keywords"
- Når deadline udløber for aktuel uge (midnat mellem fredag og lørdag),
lukkes for yderligere uploads til albummet
- Når "vinderbillede er udpeget, vælges dette som album-logo for relevante
album

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 18.09.04)

Fra : Erik W.

Dato : 27-09-04 10:07

> Som udvalgt fanebærer/stafetoverbringer er det mig en stor glæde og ære at
> offentliggøre emnet for fotostafetten i uge 41:
>
> "Efterårsløv"

Tillykke med stafetten Jens. Godt emne - Jeg går også og føler mig lidt sløv
her i efteråret.

> Husk også denne uges emne; "Mennesker ved vandet" (emnestiller Frodo
> Nifinger/Jesper), hvor billeder kan offentliggøres fra torsdag aften, når
> Jesper opretter en dertil indrettet resultattråd.

Ja og der har har jeg allerede et godt billede, så jeg glæder mig. Jeg håber
på en masse bidrag, så vi kan få en god diskussion.

Mvh Erik

Fra : Morten Wartou

Dato : 02-10-04 10:20

> Retningslinier for fotostafetten kan læses her:
> http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

Virker ej.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-10-04 08:18

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message

> Virker ej.

Sorry. Det gør den nu.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 30.09.04)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-10-04 21:25

"Jens Bruun"
> Som udvalgt fanebærer/stafetoverbringer er det mig en stor glæde og ære at
> offentliggøre emnet for fotostafetten i uge 41:
>
> "Efterårsløv"

> -Jens B.

Du opretter måske en tråd, hvor vi kan præsentere
vores "kunst" værker..)-max-

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-10-04 07:12

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> Du opretter måske en tråd, hvor vi kan præsentere
> vores "kunst" værker..)-max-

Sorry. Blev så grebet af andre ting her i gruppen i går aftes, at jeg rent
glemte det Resultattråden er nu på plads:

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 06.10.04)