Efterlysning
Fra : Camilla Sabroe

Dato : 03-11-04 14:38

Jeg udsender lige denne her efterlysning for Birgitte Stenskjær her på
NG håbet om at det når ud til alle i området ( stort kram til
Birgitte i denne her triste situation)

:græder: Min elskede Journey en stor ca 9 kilo flot rød/hvid Norsk
Skovkat har imorges/nat fundet vejen ud i det fri.
Han er sidst set lige uden for vores hus i morges ved 05:00 tiden.
Vi ved han var i vores lukkede løbegård kl 19:00 i aftes, hvor han har
adgang til vores bryggers/fyrrum.
Vi har ingen huller fundet i hegnet, og strømmen er tilsluttet.
Min mand var i fyrrummet i morges da min fryser står derinde, og
bagefter finder han Journey ude foran huset, men når ikke at få fat i
ham.
Vi har ledt, kaldt alle vegne i udhuse, stalde og andre haver, vi har
kørt langs de små veje alt uden held
Fordelen er at Journey er kastrat, bagdelen er at han har epilepsi
Journey er utrolig kærlig og menneskeelsker, han elsker alle der har
hænder.
Journey kendes ved at han er rød blotchedtabby med en hvid medaljon på
halsen samt 1/4 hvid halespids på undersiden.
Jeg vedhæfter et billede...

http://www.truetrust.dk/journey/foto/journey-feb04ab.jpg

Vi bor i Vester Ørum/Uldum, og Journey er ikke vant med at gå løs men
er ikke bange for noget eller nogen, måske derfor han virker som
sunken i jorden.
Jeg har nu haft snakket med alle i omegnen og alle er obs... jeg har
ydermere lukket de sidste to katte som gik i haven ind, og åbnet
havelågen op om til kattehaven, i håb om at kattene i løbegårdene vil
kunne lokke ham til, han kender jo dog deres lugt og lyde.
Krydser fingre for at han kommer uskadt tilbage SNART...

Fra : Kate

Dato : 03-11-04 20:48

Camilla Sabroe <pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote in

> Han er sidst set lige uden for vores hus i morges ved 05:00 tiden.

Åhnej, jeg håber Journey kommer hjem igen, uskadt.
Lad os endelig vide når det sker.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 03-11-04 23:20

Journey er kommet hjem :)))
Så nu behøver vi ikke krydse fingre mere ;)

Mange hilsner
Bente

Fra : Kate

Dato : 03-11-04 23:45

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote in

> Journey er kommet hjem :)))
> Så nu behøver vi ikke krydse fingre mere ;)

Åhhh, det var godt. Jeg kan forestille mig at Birgitte og Co er glade
og lettede over at Journey er kommet hjem.

Jeg mistede selv en killing for 12år siden, aner ikke hvad der skete
med ham. Fandt ham aldrig. Selvom jeg er kommet mig over det, så
glemmer jeg ham _aldrig_ og jeg tænker faktisk stadig ofte på hvad der
mon blev af ham

Så som du kan forstå så er jeg ovenud glad på Birgittes vegne