Billeder af Siri
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-11-04 19:27

Hej

Så har jeg endelig haft et kamera i nærheden af Siri. Hun er bare
blevet dejlig.

Jeg havde hende med til "frikvarter", der hvor min far træner med
deres hund. Desværre var det ikke sjovt for hende, for alle hanhundene
tænkte kun på at hoppe på hende. Og hun har altså ikke haft sin første
løbetid endnu. Der var en tæve som lige havde overstået sin første
løbetid, så hun måtte ikke lege med drengene.

Heldigvis kom hendes ejer hjem til os for at handle bagefter, og så
fik de to piger lov til at lege. Gæt om Balder var sur og fornærmet
over at skulle være lukket inde, mens de pølede.

Freja er 7 måneder og en leonberger.

http://home.no/sirimus/siri.html

Mvh Trine

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : Mus

Dato : 02-11-04 19:52

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:uhdo8umx0.fsf@trinekc.dk...
> [...]
> fik de to piger lov til at lege. Gæt om Balder var sur og fornærmet
> over at skulle være lukket inde, mens de pølede.

Uha hvor er hun blevet stor - men hun ser jo stadig lige dejlig ud.

LN

Fra : Ann Nielsen

Dato : 02-11-04 21:53

> [...]
> fik de to piger lov til at lege. Gæt om Balder var sur og fornærmet
> over at skulle være lukket inde, mens de pølede.

Skøøøøøøn hund der nyder livet :) Herligt at se :)

Mvh.

Ann

Fra : Christina Jensen

Dato : 03-11-04 15:42

hun er bare rigtig smuk

Fra : Pernille25

Dato : 04-11-04 10:48

"Trine Kornum Christiansen" skrev d. 02-11-04 19:27 dette indlæg :
> [...]
> Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner
> Stort udvalg i dekorationsmateriale, julepynt, lys og gaveideer

Sikker da en dejlig hund, hun se da ud til at hun rigtig hygger sig..

Kan se at du kommer fra Biersted, pudsigt det gør jeg også

mvh Pernille

http://www.kandu.dk/