Til en del herinde.
Fra : Pwh

Dato : 02-11-04 16:22

Der er stadig mange her i gruppen der burde læse
og følge de anvisninger der står der

/Jens (som kun mener det som en venlig henvisning)

Fra : qfha

Dato : 03-11-04 17:05

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message news:<4187c985$0$13331$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Der er stadig mange her i gruppen der burde læse
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> og følge de anvisninger der står der
>
> /Jens (som kun mener det som en venlig henvisning)

--------------

Helt ærligt. I bund og grund er dette aldeles ligegyldigt, hvis du har
noget på hjerte.

Hvad foranlediger dig til at nedsætte dig som selvbestaltet
bureaukratirytter, uanset hvor venligt du mener du gør det?
Gider du ikke en tråd eller et indlæg har du den hele og fulde ret til
ikke at læse den.

Internettet rummer netop den frihed, at du og jeg kan gøre som vi hver
især mener bedst. At der i dette rum skitseres en etikette er kun
vejledende, og bestemt ikke beregnet til at en bruger skal gå i rette
med alle andre efter forgodt befindende.

Sagt i al venlighed.

mvh
qfha

Fra : Pwh

Dato : 03-11-04 17:30

> --------------
>
> Helt ærligt. I bund og grund er dette aldeles ligegyldigt, hvis du har
> noget på hjerte.

Nej, og forklaringen får du hvis du gider at læse siden.

> Hvad foranlediger dig til at nedsætte dig som selvbestaltet
> bureaukratirytter, uanset hvor venligt du mener du gør det?

Rolig nu, det var kun ment som en guide til dem der ikke var klar
over at der er en god måde at quote på.
Dem der er ligeglade er alligevel uden for pædagogisk rækkevidde
og det var ikke dem mit indlæg var møntet på.

> Gider du ikke en tråd eller et indlæg har du den hele og fulde ret til
> ikke at læse den.

Det var jeg slet ikke klar over

/Jens (som havde forventet sådan et reply)

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 03-11-04 20:38

bla

bla

bla

> [...]
>vejledende, og bestemt ikke beregnet til at en bruger skal gå i rette
>med alle andre efter forgodt befindende.

gaaaaab en gang forgodt befindende ævl, håber ikke at nogen bliver
stødt over at jeg lige forgodt befindende går i rette med denne
skitserede etikette, da jeg ser dette som min frihed. Desuden
fralægger jeg mig et hvert kendskab til ophavsretten til dette
tilsyneladende skrevet af undertegnede, indlæg, med videre henblik på
eventuelle retskrav fra nordjydske fiskeradvokater

forgodt befindende hilsner Punish

Fra : pedellen

Dato : 04-11-04 15:09

"Pwh" skrev d. 02-11-04 16:22 dette indlæg :
> Der er stadig mange her i gruppen der burde læse
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> og følge de anvisninger der står der

Ja, Jens jeg kan kun give dig ret. Det er meget nemmere at overskue et
indlæg, og man får sorteret alt det uvæsentlige fra...

Pedellen - som også smiler venligt

http://www.kandu.dk/