Stenslag reparationssæt...nogen som har
Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 02-11-04 15:54

Har set at man købe et "Stenslag reparationssæt" for 150.-
- er dér nogen som har erfaring med dét ?
VH Lonnie

Fra : TGD

Dato : 02-11-04 17:41

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Har set at man købe et "Stenslag reparationssæt" for 150.-
> - er dér nogen som har erfaring med dét ?

Laver du det med det samme bliver det godt, men det afhænger jo af
stenslagets størelse og dybde, men har brugt det engang med god finish der
hvor stenslaget var kom der en lille plet (mygge størelse), men ellers kan
du få det lavet for 350 kr hos en prof, det skulle blive så godt at du ikke
kan se at der har været skade.

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 02-11-04 17:53

Tak for din mening. Så tror jeg, at jeg vil lade være med at spare...- har lige
opdaget at man få dét lavet for 250.- i Tåstrup.
VH Lonnie

TGD skriver:

Fra : TGD

Dato : 02-11-04 18:03

> Tak for din mening. Så tror jeg, at jeg vil lade være med at spare...- har
> lige
> opdaget at man få dét lavet for 250.- i Tåstrup.

Ja så vil det sgu være tosset at forsøge selv når forskellen er 100 kr.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-11-04 18:27

TGD telepaterede følgende til sin PC:
> Ja så vil det sgu være tosset at forsøge selv når forskellen er 100
> kr.

Enig...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-11-04 17:57

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> wrote in message
> Har set at man købe et "Stenslag reparationssæt" for 150.-
> - er dér nogen som har erfaring med dét ?

Hvis det er et stenslag i forruden du har fået, så check lige med din
forsikring - jeg har forsikret hos GF, og der får jeg stenslag i ruden
ordnet gratis uden selvrisiko - jeg skal bare køre forbi Dansk Autoglas og
medbringe min police, så fikser de både rude og papirarbejde.

mvh

Andreas M. Hansen