Fiat Punto GT
Fra : Anders Thorup

Dato : 02-11-04 13:06

Først en stor tak til alle de svar jeg fik i tråden "Rover 620 Ti".

Tråden hjalp mig til at træffe en beslutning om at slå Roveren ud af
hovedet.

Nu vil jeg så gerne høre jeres mening om Fiat Punto GT
Har prøvekørt en, der ifgl. ejer var chiptunet og skulle yde omkring 150Hk.
Den har standard 133Hk.
Bilen har kørt 200.000km, men umiddelbart er den sund i motoren, og der er
masser af riv i den.
Rustmæssigt var der ikke noget at komme efter, så det er jeg ikke bange for.
Da jeg er lidt besat af tanken om at eje en turbo-bil synes jeg at den
virker som en sjov en
Reservedele ser ud til at være nemme at finde, men er der visse ting jeg
skal passe ekstra på med at kigge efter på sådan en??

Der lå en lille smule olie på dækslet til tandremmen, ejer påstod at det kom
fra oliepinden, da han havde kørt med den uden at pinden havde været skubbet
helt i bund!! Kan olien godt komme op derfra??

Den var desuden sænket 40/40 og monteret med nogle store dæk, så forskærmen
i højre side havde været i kontakt med dækket. Kan man finde fjedre i
standard højde uden at skulle købe dem ved Fiat?? Og hvad koster de?

Ved det er mange sprgm. men håber i vil hjælpe

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Ex. Honda VFR750F ejer
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-11-04 13:54

Anders Thorup wrote:
> [...]
> 150Hk. Den har standard 133Hk.
> Bilen har kørt 200.000km, men umiddelbart er den sund i motoren, og

Uden tvivl mere underholdende at køre, men næppe mindre reparationskrævende.

--
vh
Torben - 620ti

Fra : Henrik B.

Dato : 02-11-04 15:42

> Uden tvivl mere underholdende at køre, men næppe mindre
> reparationskrævende.

Enig!

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 14:23

> Ved det er mange sprgm. men håber i vil hjælpe

gå ind under google og søg i denne gruppe.. under punto GT der er RIGTIGT
mange gode indlæg..

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 02-11-04 14:51

Anders Thorup wrote:
> Ved det er mange sprgm. men håber i vil hjælpe

Søg eventuelt her:
http://www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/search.php

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 02-11-04 15:43

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovedet.
>
> Nu vil jeg så gerne høre jeres mening om Fiat Punto GT

Gør nu dig selv en tjeneste og tag ud og prøv en 9000 Turbo.

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-11-04 16:12

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message news:41879d10$0$81277$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Gør nu dig selv en tjeneste og tag ud og prøv en 9000 Turbo.

Lool dig og dine Saaber eller er det Opel de hedder ?

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Henrik B.

Dato : 03-11-04 01:19

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> ... eller er det Opel de hedder ?

For de ukyndige ja...

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Anders Thorup

Dato : 03-11-04 00:06

Henrik B. wrote:
> "Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse

> Gør nu dig selv en tjeneste og tag ud og prøv en 9000 Turbo.

Jeg har kigget på hvad der er til salg på bilbasen, og umiddelbart ligger
det lidt i overkanten af mit budget med sådan en 9000 Turbo (budgettet siger
ca. 50K). Dem der er til salg inden for mit budget ligger på km-tal omkring
en ½ million, og det mener jeg er lidt meget, uanset hvilken bil man snakker
om!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-11-04 00:10

Anders Thorup skrev:

> [...]
> (budgettet siger ca. 50K). Dem der er til salg inden for mit budget ligger
> på km-tal omkring en ½ million, og det mener jeg er lidt meget, uanset

Så hent en i Tyskland. Samme pris men det halve km-tal.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"