Gule Mondeo forlyter???
Fra : LarsZK

Dato : 02-11-04 09:52

Hej NG!
Jeg har lige et spørgsmål. Er det svært at skifte den misfarvede (gule)
glasplade i lygterne på en Mondeo ´94?
De koster jo ikke ret meget ift. en hel ny/brugt lygte.
Mvh LarsZK

Fra : phk

Dato : 02-11-04 14:39

"LarsZK" <lzk@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
> Jeg har lige et spørgsmål. Er det svært at skifte den misfarvede (gule)
> glasplade i lygterne på en Mondeo ´94?
> De koster jo ikke ret meget ift. en hel ny/brugt lygte.

I sin tid fik jeg skiftet hos Ford, og det kostede ikke ret meget, husker
jeg. De ved lige hvor meget der skal skilles ad, så jeg lod dem gøre det.

--
Per, Esbjerg

Fra : LarsZK

Dato : 02-11-04 17:11

> "LarsZK" <lzk@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
>
> I sin tid fik jeg skiftet hos Ford, og det kostede ikke ret meget, husker
> jeg. De ved lige hvor meget der skal skilles ad, så jeg lod dem gøre det.

Ford vil ha 1000kr så jeg blev lidt nysgerrig for om der skulle være penge
at spare. Jeg skal i forvejen gi´ ca. 6000kr for at få lavet andre ting klar
til syn så....
Mvh
LarsZK

Fra : phk

Dato : 07-11-04 12:49

> Ford vil ha 1000kr så jeg blev lidt nysgerrig for om der skulle være penge
> at spare. Jeg skal i forvejen gi´ ca. 6000kr for at få lavet andre ting
> klar til syn så....

Som jeg husker det lå kofangeren på gulvet foran bilen da de skiftede
lygter - så de måtte hellere end gerne have fornøjelsen.

Men naturligvis - hvis det ikke går dig på, så god fornøjelse :)

--
Per, Esbjerg