MS Windows
briani 27239
Hjælp, er der virkelig ingen der kan hjælp~
Fra : TucMan

Dato : 03-11-04 11:09

Hej NG

Jeg har en bærbar som ikke vil lade mig logon.

Den starter normalt op, men når den kommer til skærmbilledet hvor jeg skal
trykke på ADMIN, så starter den op hvorefter den efter 0,5-1 sek selv
fortager
et logoff og viser skærmbilledet hvor man kan logon, hvis man så prøver at
logon sker det samme igen

Jeg har prøvet med fejls.tilstand samme problem

Jeg har også prøvet at få den til at gå tilbage til sidste kendte sted hvor
PC virket, men samme problem.

Jeg kan lige tilføje noget jeg kan huske nu, den har haft problemer med at
lukke ned på grund af en IR driver og ham som lukket den ned sidst siger nu,
at han blev nødt til at pille batteriet af for at få den lukket ned

Håber meget meget på hjælp.

TUC

Data:
Compaq bærbar 1.5 MHZ, 256 MB Ram
Windows XP
Service Pack 2

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-11-04 20:05

TucMan wrote:
> Jeg har en bærbar som ikke vil lade mig logon.
> Den starter normalt op, men når den kommer til skærmbilledet
> hvor jeg skal trykke på ADMIN, så starter den op hvorefter den
> efter 0,5-1 sek selv fortager et logoff

Prøv at reparér Windows:
Boot op på XP CDen og tryk fortsæt ved første svar-mulighed
(tryk Enter) og F8 ved næste og R (reparér) ved tredje...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 21:21

Hvis du ikke kommer videre, sæt din gamle HD på en kammerats PC med et
adapter kabel, gem alle filerne, installér ny Windows på laptop'en, overfør
alle dine filer via net.
Det lyder besværligt, men tager sikkert mindre tid end at sidde og prøve sig
frem, med noget man ikke aner hvad foregår.

Poul B-H
PS: skriv dog hvad der er problemet, i subject, så er der flere der læser
det, måske skulle du også logge ind under et pige navn )

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-11-04 16:28

svar_i_gruppen wrote:
> Hvis du ikke kommer videre, sæt din gamle HD på en
> kammerats PC med et adapter kabel

Såsom dette:
http://sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=503-51

For de knap så fingerfærdige, er dette også en løsning
omend lidt dyre:
http://kortlink.dk/dgy

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : TucMan

Dato : 04-11-04 17:30

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Såsom dette:
> http://sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=503-51
>
> For de knap så fingerfærdige, er dette også en løsning
> [...]
Hej allesammen

Jeg har nu fået liv i min bærbar igen. (format C)

Dog har jeg mistet en del data, deri blandt alle min e-mails i MS Outlook.

Jeg har dog taget en kopi af HD, som nu ligger på en anden PC.

Hvordan kan jeg få genoprettet Outlook igen, eller kan det i det hele taget
lade sig gøre?

Tak for hjælpen

Tuc

Fra : Byte Me

Dato : 04-11-04 17:39

On Thu, 4 Nov 2004 17:30:05 +0100, "TucMan" <tuc_dk@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har dog taget en kopi af HD, som nu ligger på en anden PC.
>
>Hvordan kan jeg få genoprettet Outlook igen, eller kan det i det hele taget

Du kan f.eks. lave en netværksforbindelse imellem de to
maskiner og så lade Outlook importere den gamle mail fil.

Alternativt kan mail filen lægges på en CD og importeres
ad den vej.

mvh BM

Fra : TucMan

Dato : 04-11-04 18:10

"Byte Me" <ByteMe@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> maskiner og så lade Outlook importere den gamle mail fil.
>
> Alternativt kan mail filen lægges på en CD og importeres

Takker, jeg prøver

TUC