MS Windows
briani 27239
Norton Antivirus 2005
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 02-11-04 18:35

Jeg har lige installeret Norton Systemworks 2005 Hver gang jeg starter
Windows XP SP 2 starter Windows Installer op samtidig kommer der en boks op
hvor der står "Norton Antivirus can not repair uinstaller and restall this
program" Er der mulighed for at der er nogen der kan hjælpe mig med dette
problem

Hilsen
Jesper S Jensen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-11-04 19:07

"Jesper S Jensen" <jmjs@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>program" Er der mulighed for at der er nogen der kan hjælpe mig med dette

Start med at overveje om du med SP2 virkelig har behov for Norton
Systemworks 2005.

Norton's programmer er generelt så overlæssede med helt unødvendige
funktioner at de kan suge al kraft og saft ud af selv den hurtigste
maskine. Så der er virkelig god grund til at overveje alternativer....

<mlr>

Fra : Ricko.

Dato : 02-11-04 21:34

> [...]
> funktioner at de kan suge al kraft og saft ud af selv den hurtigste
> maskine. Så der er virkelig god grund til at overveje alternativer....
Og den skriver jeg også under på , har den selv ,og den er gemt ind i skabet
igen til fordel for AGV ,pro 7 ,og kerio firewall

Fra : Torben

Dato : 02-11-04 22:22

Hej
Jesper S Jensen wrote:
> [...]
> boks op hvor der står "Norton Antivirus can not repair uinstaller and
> restall this program" Er der mulighed for at der er nogen der kan

Gør som den skriver afinstaller og genindstaller, så burde det kører igen.
Been there, done that

--
Torben