MS Windows
briani 27239
kan forskellige brugere ikke have forskell~
Fra : jazz

Dato : 02-11-04 11:28

Jeg sidder igen og græmmes over windows men muligvis uberetiget. Kan det
virkelig passe at forskellige brugerprofiler ikke kan have forskellige
default programmer.

JEg bruger eudora og vil have det til default men min kæreste bruger
outlook ekspress...

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Palle

Dato : 02-11-04 16:18

"jazz" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg sidder igen og græmmes over windows men muligvis uberetiget. Kan det
> virkelig passe at forskellige brugerprofiler ikke kan have forskellige
> default programmer.

Nej. Så du bør ikke græmme dig.

Fra : jazz

Dato : 02-11-04 16:57

> Nej. Så du bør ikke græmme dig.

Gider du forklare hvordan dette gøres. Når jeg skifter mellem brugere og
vælger eks. outlook ekspress bliver jeg spurgt om dette skal være
standard program. Hvis jeg siger ja til det ændres der i opsætningen for
den anden bruger der har valgt eudora, på den måde at den bruger nu
bliver spurgt om eudora skal være standardprogram.

Hvordan vil du slippe uden om det.

Derudover er det sådan at hvis jeg laver nogle valg i programstandarder
så gælder de for begge brugere uanset under hvilken profil jeg træffer
valgene, kan du forklare hvordan dette undgåes ?

Venlig hilsen

Jakob