4 kapitel erotisk kapitel af isbn nr 87416~
Fra : Chokmah

Dato : 16-05-01 01:39

indlednings vist der kan godt være noget helt ged i den - har lige skiftet
scanner så ...
men here goes :
4. KAPITEL
Det bliver min tur
Om sider var min time også kommet, og det snarere end
jeg havde ventet. Jeg var nu blevet femten år, men så ud
som en syttenårig. Mine faste bryster fyldte mit korset
fuldkommen ud; det korthårede, tætte, bløde, sorte krat vil
snart have udviklet sig til en lille skov, og min bagdels to
halvkugler ville engang med tiden blive til hele bjerge. De,
kære ven, ved bedre end nogen anden, at slutresultatet over
gik de dristigste forventninger.
En aften var jeg den næstsidste, der blev lænket til bede
skamlen ag ifølge husets reglement, skulle jeg blive liggene
de til den sidste havde fået sin omgang, så de usynlige
tilskuere kunne fryde sig over synet af mine mishandlede
baller. Forstanderinden havde anvendt den altid sikre frem
gangemåde mad at svinge den skyldige .til at dreje sin ende
så alle hendes hemmelige ynder kom til deres ret.
Jeg havde ikke tænkt nærmere over dette faktum og jeg
r var ej heller i stand til at e en eneste tanke, thi hele
o mit følelsesliv koncentrerede sig udelukkende om min mis
handlede bagdel.
Da de løsnede mine lænker, var mødet forbi. Jeg søgte
overalt efter madame, men kunne ikke finde hende noget
steds, skønt jeg vidste, at hun havde været tilstede, da de
lænkede mig til taburetten.
Søger du din frue, Mariska?" sagde forstanderinden.
"Hun har såmænd nok glemt dig; men jeg vil gerne huse
dig i nat, vi har sådan nogle smukke, bløde senge her. Hvis
du ikke er alt for træt i morgen tidlig, skal jeg sørge for, at
du kammer tilbage til atelieret. Du ved nok, at det kan virke trættende at
skifte seng," tilføjede hun og sendte mig et
blik, der fik blodet til at stivne i mine årer.
Akulina! Vil du følge den unge dame her op på nummer
sytten, ? jeg tror, der er ledigt."
Akulina fulgte mig op på nummer sytten, åbnede døren,
*

skubbede mig indenfor og fortalte mig, at jeg nok ville finde, hvad jeg
behøvede. Så lukkede hun døren efter sig
I værelset befandt sig en ca. fyrreårig mand. Han var:
halvt påklædt, thi han var i færd med at gå i seng. Midt pi lagenet lå et
sammenfoldet klæde, og jeg blegnede ved dette syn, thi jeg var straks klar
over at denne sikkerheds foranstaltning gjaldt mig, ? jeg ville komme til at
bløde.
Uden at hilse direkte på mig sagde han: "Tag tøjet af; mit barn. Du skal
være helt nøgen ? helt nøgen, har du forstået."
Jeg forstod udmærket, men jeg blev så forvirret ved synet af denne fremmede
mand, der pludselig optrådte som min overmand, at det vande et stykke tid,
før jeg var færdig med min afklædning. Han kunne ikke undgå at se, at jeg
rødmede, Ø jeg tog min chemise af.
"Hvor pokker sidder din skam henne?" sagde han, "mit
er da vel ikke første gang, du er nøgen, når du er sammen med et mandfolk;
dit tidligere herskab har vel også taget tøjet af dig, når de ville tæve
dig."
Også han lagde nu resten af tøjet. Og det, der hængte nede mellem hans lår,
virkede ikke netop beroligende på mig, så jeg kom til at ryste endnu mere,
skønt hans lem ikke engang havde nået sin fulde rejsning. Jeg skulle først
få det til at indtage sin skønneste giv-agt-stilling ved at kilde det og
kæle for det. Da det omsider havde opnået sin rette
størrelse, blev jeg endnu mere bange for denne tykke dolk, der skulle
gennembore mig.
Han lagde mig tværs over sengen uden at tage det mindste hensyn til min ømme
bagdel.
Min hale kom til at ligge lige over det sammenfoldede klæde. Så stillede han
sig i positur melem mine ben og bøjede sig ned over mig og pludselig kunne
jeg mærke, at en eller anden hård genstand bankede mod mine lår. Han holdt
mig tæt ind til sig medens han suttede på mine patter og skiftevis kyssede
og bed i mine brystvorter, der ved denne
manøvre blev hårde og store, imedens bankede hans våben
på indgangen til paradiset.
a Jeg vidste, at han aldrig nogensinde ville kunne komme*
116
ind, hvis han blev ved med at banke på den måde, thi tid trods for mine
veninders fingre og ungtjenerens lille pac, var min jomfruhinde stadig
intakt og min kusse meget snæver.
Han omfavnede mig stadig, og uden at hans famlende fingre forlod min
barnumse, følte jeg, at to hænder var i færd med at åbne buret for fuglen.
Det var en kvindes hænder, men jeg havde slet ikke hørt, at hun var trådt
ind i værelset: de måtte være meget dygtige her i huset til at åbne nye
dåser.
Hun trak i mine skamlæber, så de åbnede sig, og medens hun holdt dem
adskilt, gled fuglens hoved uhindret ind mellem burets tremmer. Men den kom
ikke alene, thi den havde fået følgeskab af en pigehånd. De måtte altså være
to om at ofre mig. Imidlertid stødte den herre, i hvis arme jeg befandt mig,
lystigt til og han arbejdede så længe, til jeg pludselig fik fornemmelsen
af, at en rigtig dolk gennemborede min lille revne. Så besvimede jeg.
Jeg kom først til mig selv igen, da man vaskede min blodige krop mød koldt
vand. Det var tilsyneladende to piger, der hjalp mig. De vaskede mig flere
gange, men til trods for deres omhyggelige pleje, havde jeg de frygteligste
smerter i såret; min overmand lod da også til at være meget stolt over den
sejr han havde vundet.
Nå, du lille, du må rigtignok være meget ømskindet! Tænk at gå han og
besvime for sådan et par dråber blod! Men da din forside ikke kan bruges til
noget fornuftigt lige nu, må jeg hellere leje mig ind i nærheden. Jeg har
købt og betalt begge dine mødomme og nu vil jeg tage den anden, for jeg vil
gerne sove godt i nat. ? Og I to skal også hjælpe mig denne :gang. I er
sikkert lige så vant til at åbne en aflåset dør, som en lukket. Lad mig nu
se, om I er ordentlige dørvogtere."
Man skiftede underlaget ud og de lagde mig på maven på sengen. Derpå trak
pigerne mine baller fra hinanden, så det lille hul blev lettere
tilgængeligt, og de gjorde sig stor umage for at presse .

skubbede mig indenfor , *
efterhånden som den masede sig op gennem mine indvolde, ventede jeg faktisk
at blive skåret i småstykker hvad øjeblik det skulle være. Efter at han
lærige havde skubbet sig frem og tilbage i den ,snævre skede, sprøjtede min
plageånd omsider min tarm fuld af den glohede sæd. Lidt efter lidt trak han
sit lem tilbage, indtil det smuttede helt ud. Ø to piger skulle nu vaske mig
igen over det hele og rense mig for både sæd og blod. Også min forfører
tørrede sporene efter sin fuldførte dåd af med en serviet.
Da jeg var kommet op i sengen igen, lagde de nogle klude ind mellem mine ben
og baller. Men de fjernede dem snart ingen, for da min tyran havde genvundet
sin styrke, tvang han mig selv til at åbne porten. Det var dog kun med
største besvær, han kunne bane sig vej, den vej, han for lidt siden sølv
havde åbnet. Til gengæld blev han nu så meget længere derinde. Han trykkede
sit underliv og sine' ben tæt ind mod min bagdel, og faldt i søvn med
hovedet mod min skulder og hænderne omkring mine bryster. Nu forstod jeg,
hvad det var, han havde ment, da han sagde, at han ville sove godt. Hans pik
blev ved med at være lige så stiv og tyk som. før, og den skrumpede først
ind lidt efter lidt. Den var dog stadig stor nok til at kunne udfylde alle
den erobrede .arenas fjerneste kroge.
Han vågnede igen med sin stive pik i mit indre. Jeg havde ikke lukket et øje
hele natten, thi mine friske sår gjorde stadig ondt. Hans lem svulmede
øjeblikkeligt op og udvidede derved den elastiske muskelring. Kun nogle få
stød var nødvendige til at fremkalde den glohede stråle, som skød op i mit
indre. Da han mærkede, at hans lem blev slapt igen, ringede han, og de to
piger trådte ind; de løftede mig op fra sengen og bar mig midt ud i
værelset. Da jeg vendte mig om, var den mand, der havde taget min mødom
forsvundet.
Nu troede jeg, jeg kunne tage hjem, men pigerne fortalte mig, at den
fremmede havde lejet mig i otte dage og at jeg skulle være hans slavinde i
den tid. Hvis det passede ham, kunne han tvinge mig til at blive på dette
værelse hele ugen ud. Udsigten til et så langvarigt fangenskab forfærdede
mig.*

Jeg havde ikke følt den mindste vellyst, kun vanvittige smerter; hvis jeg
skulle udholde denne tortur i endnu otte dage, ville jeg simpelthen dø.
Da mit sår var lægt, ? efter tre nætters forløb, tog min forfører mig atter
forfra. Ganske vist gjorde det stadig lidt ondt, men jeg må tilstå, at jeg
trods alt følte en vis vellyst. Han kunne ikke undgå at mærke det, thi han
var ikke nær
s* brutal mere over for mig. Han havde knebet og slået mig,
a så jeg var ;gul og blå over hele kroppen. Den nat blev han liggende i sit
rigtige bur, men i den sædvanlige stilling, så han havde mine baller lige
under sin mave.
Da hans pik var meget tyk og opsvulmet, når den trængte ind i mig, kom den
let i berøring med den lille, allerede temmelig fremstående rosenknop oven
over elskovsgrotten, og når han skubbede lemmet ud og ind, gned dette så
længe mod min klitoris, at min herre og mester meget hurtigt kunne mærke min
elskovssaft strømme ud over dolken. Jeg vil da heller ikke lægge skjul på,
at .det skete hele fem gange den nat, og at jeg i min sanserus klemte hans
lem så hårdt med min lille kusse, at min røv skælvede og dirrede som i
krampe.
Det, der skete om natten, gentog sig også om morgenen; min elsker var
stærkere end nogensinde før. Han stødte op i mig med en sådan kraft, at jeg
faldt forover ved hvert eneste stød. Til trods for, at jeg fornyelig havde
mistet min mødom, gik den på mig ustandselig, og når han sprøjtede sæden op
i mig, nød jeg det i den grad, at jeg vred og vendte mig som en moden kvinde
i sand vellystig ekstase.
Han var så tilfreds med mig, at han endnu samme dag gav mig min frihed. Jeg
kunne tage hjem om aftenen sammen med madame, uden først at behøve at gå ned
i afstraffelsessalen. Tværtimod ville han vise mig røvballernes dans uden at
jeg selv behøvede at tage del i dansen. Det var jeg ham meget taknemmelig
for, og da jeg nu havde så stor glæde af mit samvær med denne elsker,
ventede jeg mig en hel del af at overvære synet af alle disse mishandlede
bagdeles gejle bevægelser.
Jeg blev kørt hjem senere på aftenen.*