Ramme en frame fra en anden side?
Fra : Kim Noer

Dato : 03-11-04 14:45

Davsen der ..

Fl.g. er scenariet :

www.site1.com starter en popup, denne popup er placeret på www.site2.com.
side1 på www.site2.com i popup'en form-poster til side2 på www.site2.com,
stadigvæk i samme popup. Herefter skal popup'en på www.site2.com lukke sig
selv, og 'poste' resultatet tilbage til www.site1.com. Problemet er at jeg
ikke har fundet nogen løsning der virker i Firefox, hvor det (nemt) kan
løses i IE ved at sætte target på <form> tag'et (target er 'framenavnet' på
www.site1.com).

Jeg kan få Firefox til at rette ind, sålænge ALT foregår på www.site1.com -
men så snart jeg har popup'en på www.site2.com - kan Firefox ikke 'finde ud
af' at ramme den korrekte frame (ved hjælp af target).

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-11-04 23:28

Kim Noer <kn@nospam.dk> skrev:

> www.site1.com starter en popup, denne popup er placeret
> på www.site2.com. side1 på www.site2.com i popup'en form-
> poster til side2 på www.site2.com, stadigvæk i samme popup.

Du skal nok over i clientsite-gruppen hvis du vil fortsætte dit
popup-show.

Når jeg tænker på alle dem der har popup-blokkere installeret
for at undgå uønsket reklame, har jeg meget svært ved at tro at
du kan finde en løsning der fungerer over det hele.

Mit bud er at finde på noget helt andet end popup.

Jeg har heller ikke helt forstået hvad du vil bruge det til?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kim Noer

Dato : 04-11-04 14:56

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote in message

> Når jeg tænker på alle dem der har popup-blokkere installeret
> for at undgå uønsket reklame, har jeg meget svært ved at tro at
> du kan finde en løsning der fungerer over det hele.

Jeps, men de fleste af dem (google og firefox) tillader popups når man selv
aktivere den.

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-11-04 20:26

Kim Noer <kn@nospam.dk> skrev:

> Jeps, men de fleste af dem (google og firefox) tillader
> popups når man selv aktivere den.

Jamen, "de fleste af dem" er jo ikke alle - det var der jeg
ville hen.

Jeg fandt heller ikke ud af hvad du ville med det?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk