validering af alle sider på en gang.
Fra : Søren

Dato : 03-11-04 14:04

Hej.

Findes der en viladator der kan validere alle de sider (HTML) jeg har
tilknyttet mit websted på én gang?

Eller er det bare mig der ikke kan benytte W3C's validator ordentligt?
For det er da vildt træls at sidde og taste alle dine sider ind og validere
dem en efter en...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-11-04 14:12

http://htmlhelp.com/tools/validator/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Søren

Dato : 03-11-04 14:52

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> "Søren" <xxxxxx@.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://htmlhelp.com/tools/validator/
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> www.klattrup.dk

Ja - det troede jeg også efter jeg havde læst en anden tråd.. Men
tilsyneladende tager den kun min index.

Er det fordi jeg indsætter min menu med javascript - så kan den ikke følge
mine links til de andre sider eller hvad?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-11-04 14:58

Søren skrev:

> Er det fordi jeg indsætter min menu med javascript - så kan den ikke følge
> mine links til de andre sider eller hvad?

Det lyder ikke usandsynligt. Hvis navigeringen ikke fungerer uden
javascript, kan både søgemaskiner og folk der af en eller anden grund
browser uden javascriptunderstøttelse få problemer.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-11-04 23:18

Søren <xxxxxx@.dk> skrev:

> Ja - det troede jeg også efter jeg havde læst en anden
> tråd.

Det er sikkert noget jeg er indblandet i?

> Er det fordi jeg indsætter min menu med javascript

Sandsynligvis!
Kom med et link til din side, så vi kan give dig en mulig
løsning på problemet!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk