Det er nok bare en IE underlighed ... men
Fra : J.K.Arning

Dato : 01-11-04 15:11

Jeg er igang med at lave en ny side da den gamle tilsidst var fyldt med
så mange IE hacks at det ikke var sjovt mere.

http://arning.dk kan i se det foreløbige resultet.

Det ser 100% ens ud i Firefox/mozilla og Opera men i IE forskubber, hvad
der senere skal blive til menuen, sig lige præcis nogle pix ned så
grafikken med " Hvem Hvad Billeder Kontakt" kommer til at ligge op af
det store røde felt.

Hvorfor pokker gør den det ?

Koden ( html & CSS ) er valid.

Det er da på nogen måde specielt det jeg har lavet der .. alle andre
elementer på siden er positioneret på samme måde og de fungerer i alle 3
browsere.

--
Regards
J.K.Arning :: 01-11-2004 15:06:04

Fra : Per Rasmussen

Dato : 01-11-04 15:45

J.K.Arning wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> der senere skal blive til menuen, sig lige præcis nogle pix ned så
> grafikken med " Hvem Hvad Billeder Kontakt" kommer til at ligge op af

Hvis man kikke i IE Firefox og Opera, så har man Get fixefox ikonet på 3
forskellige placeringer.
Scrollbarene er helt grå i den ene og grå og hvid i de 2 andre.
Så det er ikke kun IE der driller.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : J.K.Arning

Dato : 01-11-04 15:59

On 01 Nov 2004 14:44:35 GMT, Per Rasmussen in newsgroup
dk.edb.internet.webdesign.html wrote:

> Hvis man kikke i IE Firefox og Opera, så har man Get fixefox ikonet på 3
> forskellige placeringer.

Nix .. kig igen .. jeg ved ikke hvad du har set men get firefox står ens
i de 3 browsere .. og det er tjekket på 2 maskiner.

> Scrollbarene er helt grå i den ene og grå og hvid i de 2 andre.
> Så det er ikke kun IE der driller.

Scrollbar bliver vist som browseren nu viser dem .. jeg gør intet forsøg
på at manipulere med dem. Hos mig er den som du siger grå .. det er i IE
og Opera.I FireFox er den blå/hvid pga det "theme" jeg kører med.

Det eneste de der ikke matcher i alle 3 browsere er føromtalte problem.

--
Regards
J.K.Arning :: 01-11-2004 15:54:07

Fra : Per Rasmussen

Dato : 01-11-04 19:45

J.K.Arning wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Nix .. kig igen .. jeg ved ikke hvad du har set men get firefox står ens
> i de 3 browsere .. og det er tjekket på 2 maskiner.

Nu gør de

Men så er der et par andre ting.
I opera dukker der en smal farvet bjælke op i toppen, nedenunder står der
[pil] forsiden.
Derudover så har den røde kasse skarp kant i venstre side i opera, mens den
"fader" over i de 2 andre browsere.