farvet adresse felt
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 22:58

hvordan får man farvet adressefeltet?

Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-04 00:00

"Ole" <ole at detnyetestamente dk> skrev:

>hvordan får man farvet adressefeltet?

Ændrer det i styresystemets opsætning.

Du kan ikke ændre det med noget script på en side (og hvorfor
dog?).
--
Knud

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-11-04 01:05

Ole skrev:

> hvordan får man farvet adressefeltet?

Mener du browserens adresselinje (der hvor den aktuelle webadresse
kan ses)?

Den kan man ikke styre fra en webside. Firefox farver linjen gul
når man er på en sikret side (https) - det er måske det du har
oplevet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 01:32

> [...]
>
> Den kan man ikke styre fra en webside. Firefox farver linjen gul
> når man er på en sikret side (https) - det er måske det du har

ok, tak for svaret

Ole