Opera .. Firefox og IE
Fra : J.K.Arning

Dato : 27-10-04 09:45

dem der har mulighed for det vil i lige tjekke
http://arning.dk i Opera / Firefox og IE ?

Jeg har nogle Div`er midt på siden som indeholder noget tekst
Lige over dem er der et tekst link [Zoom] .. placeringen af denne
er ikke ens i de 3 browsere.

Når man klikker sig ind på [Zoom] blæses Div`en op og man an derefter
vælge [X Tilbage] for at komme retur til den oprindelige opstilling.
I FireFox scroller den oprindelige Div nu vertikalt?

Ligeleds i FireFox kan jeg ikke få den vertikale scrollbar, i Div`erne,
væk .. den er der ikke i IE og Opera .. jeg er tæt på at tro at den ikke
kan fjernes men skulle en af jer have et tip tager jeg gerne imod.

Det er ved at blive lidt "langhåret" med den Zoom funktion men jeg kan
faktisk godt lide den og ville meget gerne have den til at fungere i de
forskellige browsere.

Jeg har lavet nogle IE hacks ( om man så kan sige ) som er placeret i en
css for sig. Med andre ord de burde ikke have indflydelse på andre
browsere.

Jeg har ikke siden i sommers haft tid til at kode på siden men Zoom
ideen har været luftet herinde før .. måske nogle kan huske det.

--
Regards
J.K.Arning :: 27-10-2004 10:35:22

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-10-04 09:47

On Wed, 27 Oct 2004 10:44:47 +0200, J.K.Arning in newsgroup
dk.edb.internet.webdesign.html wrote:

> dem der har mulighed for det vil i lige tjekke
> http://arning.dk i Opera / Firefox og IE ?

Jeg vil lige indskyde at de Max og Min height`s der er i css`en bliver
erstattet af noget fast grafik asap.

Så er der da det problem mindre

--
Regards
J.K.Arning :: 27-10-2004 10:45:48

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-10-04 20:16

J.K.Arning wrote:
> dem der har mulighed for det vil i lige tjekke
> http://arning.dk i Opera / Firefox og IE ?

Hvad hindrer dig i selv at downloade og installere de browsere?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-10-04 20:35

On Wed, 27 Oct 2004 21:16:21 +0200, Erik Ginnerskov in newsgroup
dk.edb.internet.webdesign.html wrote:

> Hvad hindrer dig i selv at downloade og installere de browsere?

Hvordan tror du jeg ved den er gal i disse browsere ?

Det jeg beder om er en mulig forklaring på problemet da jeg ikke
umiddelbart selv kan se den!

--
Regards
J.K.Arning :: 27-10-2004 21:33:21

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-10-04 21:41

J.K.Arning wrote:

> Hvordan tror du jeg ved den er gal i disse browsere ?

Udskyld, jeg var vist for hurtig.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : from south

Dato : 28-10-04 17:47

Hej Erik.
"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev i en
meddelelse news:418007ed$0$18208$14726298@news.sunsite.dk...
{snip]
> Udskyld, jeg var vist for hurtig.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://html-faq.dk
> http://ginnerskov.frac.dk

Ja det var du vist, men det var Arning da også, havde han lavet en valid
kode, og kun tjekket den i Mozilla. Men han kunne ikke nære sig, han
måtte lige se efter i IE. Og så græd han Mvh Knud

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-10-04 18:09

On Thu, 28 Oct 2004 18:47:28 +0200, from south in newsgroup
> [...]

> kode, og kun tjekket den i Mozilla. Men han kunne ikke nære sig, han
> måtte lige se efter i IE. Og så græd han Mvh Knud

Noget i den retning

Det der dog overrasker er at det ikke ser end ud i Opera og Firefox.

--
Regards
J.K.Arning :: 28-10-2004 19:08:24

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-10-04 18:50

J.K.Arning skrev:

> Det der dog overrasker er at det ikke ser end ud i Opera og Firefox.

Opera har et eller andet over sig... jeg ved ikke hvad.. men jeg synes
MANGE sider ser underlige ud i den ift fx Firefox.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-10-04 21:42

J.K.Arning skrev:

> Hvordan tror du jeg ved den er gal i disse browsere ?

Ang. IE så ved man bare den er gal i den.