Poste cookie-data i en formular
Fra : Peter J

Dato : 23-10-04 00:11

Hej,

Håber dette er den rette gruppe.

Nu har jeg siddet og bakset med et hav af forskellige scripts og eksempler,
jeg har fundet på Google, men da det endnu ikke er lykkes mig at få det til
at fungere, håber jeg på lidt hjælp i denne gruppe:

På min hjemmeside vil jeg gerne have en knap, der overfører en af mig
defineret tekststreng til en cookie. Knappen skal være på alle undersider,
men den værdi der skal overføres til cookien skal være forskellig på alle
siderne. Hver gang jeg klikker på knappen, tilføjes tekststrengen til
cookien, og der oprettes derved en liste.

Hernæst vil jeg gerne hente indholdet af denne cookie ind i en formular, som
jeg kan redigere og via et formmail-script maile.

Kan det overhovedet lade sig gøre - og nogle idéer til hvordan?

mvh
Peter

Fra : Dan Storm

Dato : 23-10-04 10:48

Det er ikke den rette gruppe, kan jeg fortælle dig.
Det du leder eften er enten serverside eller clientside scripting.
Personligt vil jeg anbefale dig serverside sproget PHP som du kan få
hjælp til i dk.edb.internet.webdesign.serverside.php og ellers er det
JavaScript som du kan få hjælp til dk.edb.internet.webdesign.clientside

Men JavaScript vil nok blive for stort og rodet.
--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk