Et slicet image importeret i Dreamweawer, ~
Fra : Anne D.

Dato : 21-10-04 08:59

Jeg har lavet et design i Photoshop, importeret det i
Dreamweawer, lagt mine slices som baggrunde, så man kan skrive
tekst ovenpå dem, men så de samtidig holder deres absolutte
placering.
Min side er inddelt i tre elementer, en top, en venstre menu og
en højre del,hvor tingene foregår.
Mit spørgsmål er nu: Når jeg lægger en tabel ovenpå min baggrund
for at kunne styre placeringen af mine knapper kan jeg ikke finde
ud af at styre tabellen så den holder sig inden for de
dimensioner mit slice har og derfor flytter tabeldata med ned af
siden og ødelægger hele udseendet.
Hvad gør jeg?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne