Spalter i en boks
Fra : Per Rasmussen

Dato : 13-10-04 10:21

Hej Nyhedsgruppe.

Jeg har en side hvor jeg i en boks godt vil have 2 spalter med
tekst
Jeg startede med at lave 2 bokse inde i den store boks, men kunne
ikke få det til at virke rigtigt, så på hjemmesideskolen fandt
jeg noget om spalter, hvor der blev lavet 3 spalter med

http://www.chessspot.dk/testside.htm

Problemet er det at siden ser ud efter mit ønske i IE og Opera,
men den ser dybt godnat ud i Firefox.

Hvad skal jeg gøre??

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 13-10-04 19:29

Per Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Problemet er det at siden ser ud efter mit ønske i IE og Opera,
> men den ser dybt godnat ud i Firefox.
>
> Hvad skal jeg gøre??
>

> PerR

Problemet blev egentlig løst ved at bruge absolute istedet for
relative.
Men det var dog ikke den løsning som jeg var ude efter.

Fra : Ravnefane

Dato : 13-10-04 21:28

Per Rasmussen wrote:

> Problemet blev egentlig løst ved at bruge absolute istedet for
> relative. Men det var dog ikke den løsning som jeg var ude efter.

Du kan se en løsning for Mozilla her:

http://ravnefane.1go.dk/spalteillusion.shtml

Du skal indsætte en "div" tilsvarende klassen "clear" (fra
eksempelsiden) nederst i hver af dine egne "div" af klassen "content".

Så skulle det virke efter hensigten.

mvh
Mogens

Fra : Per Rasmussen

Dato : 13-10-04 23:34

Ravnefane wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> Du skal indsætte en "div" tilsvarende klassen "clear" (fra
> eksempelsiden) nederst i hver af dine egne "div" af klassen "content".

Hej Mogens

Tak skal du have, det var lige netop noget i den retning jeg var ude
efter. Så det vil jeg prøve at kikke lidt mere på, når jeg har fået lidt
søvn.